Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • РАХУНОК ДЛЯ БІЗНЕСУ
    • ПЛАТЕЖІ ТА ПЕРЕКАЗИ

    Contact Us

    Як скасувати платіж в статусі "Проведен"?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Як погасити безнадійну заборгованість в Sense Bank?
    • Миттєві платежі для ФОП та ЮО
    • Який контроль здійснює банк за платежами в гривні, в яких одна зі сторін — нерезидент?
    • Як повернути помилково перераховані кошти з рахунку фізичної особи по проведеній зарплатній відомості?
    • Який графік обробки міжбанківських платежів у гривні в Sense Bank?
    • Які операції можна здійснювати за рахунком та в якій валюті?
    • МСБ. Нормативні документи щодо заповнення "Призначення платежу"
    • Чому відхиляється платіжна інструкція?
    • Чи можна перерахувати кошти з рахунку ФОП на погашення свого кредиту?
    • Які платежі дозволяється перерахувати на рахунок фізичної особи?
    • Які операції по рахунку дозволені ЮО-резидентам Росії та Білорусі?
    • Кінцевий бенефіціар з Росії або Білорусі. Які платежі доступні з рахунку?
    • Які податки потрібно сплатити під час виплат?
    • Чи можна перерахувати кошти з рахунку 2604* на поточний рахунок?
    • Як скасувати платіж в статусі "Проведен"?
    • В якому випадку кошти потрапляють на рахунок "До з'ясування"?
    • Що означає "дата документа" при створенні платіжної інструкції?
    • Що означає "дата валютування" при створенні платіжної інструкції?
    • Як переказати кошти клієнту, який відмовився від ІПН?
    • Які типи комісій по SWIFT платежах передбачені?
    • Що буде з платежем, якщо для його проведення недостатньо коштів на рахунку?

    Як скасувати платіж в статусі "Проведен"?


    У цій статті:

    Запитання Умова Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Що робити, якщо платіж вже у статусі "Проведен"? Як відмінити здійснений банком платіж? Як відмінити swift?

    Умова

    • Направити запит до банку на скасування, доступно для платежів у статусі "Введен" або "Отложен". Для цього відправте повідомлення через клієнт-банк, або через чат Sense Business Online, або чат Sense SuperApp, з даними платежу та поясненням. Також відхилити можна створений, але не підписаний або не відправлений до банку платіж. 
    • Зверніться на лінію підтримки юридичних осіб та підприємців для консультації щодо можливості повернення коштів.

    Відповідь

    Відхилити або відмінити платіж у статусі "Проведен" банк не має права!

    Відповідно до платіжної інструкції відправника кошти переведені та належать одержувачу. Лише одержувач може розпоряджатися рахунком і цими коштами. Зверніться до банку-одержувача або безпосередньо до розпорядника рахунку (якщо є контакти), щоб повернути помилково направлені кошти.

     

    Згідно Інструкції НБУ № 163 від 29.07.2022 року розділах II-IV та VI:

    • Платіжні інструкції платників про списання коштів зі своїх рахунків і зарахування коштів на рахунки отримувачів банки здійснюють у термін, установлений законодавством України.
      За несвоєчасне списання/зарахування коштів з/на рахунків/и клієнтів банки несуть відповідальність згідно із законодавством України та укладеними договорами.
      Платник несе відповідальність перед банком, що його обслуговує, згідно з укладеним між ними договором.
    • Розрахункові документи, що надійшли до банку протягом операційного часу, банк виконує в день їх надходження. Розрахункові документи, що надійшли після операційного часу, банк виконує наступного операційного дня.
    • Банк виконує розрахункові документи відповідно до черговості їх надходження (крім випадків, установлених законом України) та виключно в межах залишку коштів на рахунку клієнта, якщо інше не встановлено договором між банком та клієнтом.
    • Платник має право в будь-який час до списання платежу з рахунку відкликати з банку, що його обслуговує, платіжні інструкції в порядку, визначеному внутрішніми правилами цього банку.
    • Платіжні інструкції відкликаються лише в повній сумі.

    Корисні статті

    Як повернути помилково перераховані кошти з рахунку фізичної особи по проведеній зарплатній відомості?

    Оформити запит на повернення суми при неправильно зазначених реквізитах у платежу

    Створити заявку на уточнення платежу в національній валюті через Sense Business Online

    Відкликати платіж ФОП створений в Sense SuperApp

    Який графік обробки міжбанківських платежів у гривні в АТ "Сенс Банк"?

    проведений платіж відмінити платіж скасувати платіж

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити