Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
    • Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
    • Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
    • Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
    • Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
    • Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
    • Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
    • Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
    • Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
    • Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
    • Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
    • Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
    • Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
    • Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
    • Що таке дохідний сейф? Як ним користуватись? Як поповнювати?
    • Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
    • Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
    • Помилка за карткою. В чому причина?
    • Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
    • Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
    • Операція за карткою з помилкою. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою з причини помилки терміналу або банкомату. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою через помилку на стороні отримувача. Що робити?
    • Відмова під час проведення операції. Що робити?
    • Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб від 1 червня 2025 року?
    • Які обмеження на відкриття вкладів та поточних рахунків введені з 24 квітня 2025 року?
    • Акція для власників картки RED CASH від 26 травня
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Акція для клієнтів Sense Bank
    • Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
    • Трансляція бою Олександра Усика - Даніеля Дюбуа 19 липня на платформі Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Зміни з 23 липня: нові тарифи на зняття готівки та оновлення Договору про банківське обслуговування
    • Акція "Купуй до школи — отримуй більше" з "ВИГОДА"
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Передплата "Sense Gift" на Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Які зміни в тарифах карток з 29 серпня 2025 року?
    • Які нові можливості картки RED 2.0 з 15 вересня 2025 року?

    Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб від 1 червня 2025 року?

    Автор: Sensebank UA

    1

    У цій статті:

    Запитання Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Який ліміт встановлено на вихідні перекази для неповнолітніх? Яка максимальна сума, яку можу переказати з рахунку на рахунки, якщо мені до 18-ти років? Який ліміт на вихідні перекази від клієнта, якому не виповнилось 18 років? Скільки можу переказати зі своїх рахунків, якщо мені немає 18 років? 

    Відповідь

    Вже з 1 червня 2025 року запроваджується максимальний ліміт на вихідні перекази від клієнтів Sense Bank, яким не виповнилось 18 років, на рахунки у будь-яких банках.

    Ліміт стосується переказів за реквізитами, за номером телефону, переказів за номером картки клієнту Sense Bank та переказів з картки Sense Bank на картку іншого українського чи закордонного банку (Р2Р-перекази).

    Ліміт встановлюється у розмірі 10 000 грн в місяць з усіх ваших рахунків. Наприклад, якщо у вас оформлено дві картки White — у валюті гривня та долар, то максимальна сума, яку можете переказати за місяць з обох карток — 10 000 грн.

    Ліміт не стосується:

    • переказів за реквізитами на ваші власні рахунки в Sense Bank та на ваші рахунки в інших банках;
    • переказів на рахунки юридичних осіб та ФОП в Sense Bank та в інших банках;
    • покупок в наземних чи інтернет-магазинах;
    • оплати комунальних послуг, поповнення мобільного, переказів коштів на благодійність та оплати штрафів через відповідні банери в Sense SuperApp.

    За наявності документально підтверджених доходів, що перевищують встановлений ліміт, ви можете здійснювати перекази в межах підтвердженого доходу.

    Підвищити ліміт можна з 1 червня одним зі способів:

    • через онлайн-чат в Sense SuperApp;
    • через відеочат в Sense SuperApp;
    • зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України), або +380 44 298 80 00 (з-за кордону);
    • зверніться до відділення банку. 

    Після досягнення вами повноліття ліміт буде збільшено до загальних. З можливим лімітом ознайомтесь у статті "Який ліміт діє для вихідних переказів на рахунки відповідно до Меморандуму?".

    З поточними чинними лімітами ознайомтесь у Sense SuperApp. Покрокова інструкція у статті "Переглянути та змінити ліміти картки в Sense SuperApp".

    Інформація відображена в редакції Договору банківського обслуговування (розділі 6 "ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКІВ"). Ознайомитись з нею ви можете на офіційному сайті банку. 

    У разі незгоди зі змінами, ви маєте право до дати, з якої застосовуватимуться такі зміни, розірвати договір без сплати додаткової комісійної винагороди за його розірвання.

    Корисні статті

    Які ліміти для карток існують?

    Які ліміти на проведення операцій в Sense SuperApp?

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити