Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • ПІДТРИМКА

    Contact Us

    Неуспішний пошук статей в Базі знань співробітником банку

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Помітив баг або є пропозиція, як покращити Sense SuperApp. Що робити?
    • Очистити кеш на Android
    • Неуспішний пошук статей в Базі знань співробітником банку
    • База знань для підприємців та юридичних осіб
    • Ви вже в курсі, що у відеодзвінку можна вирішити будь-яке питання?
    • Інтелектуальний бот "Алла". Як користуватись?
    • Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank?
    • Які банківські операції доступні в чаті банку?
    • Як звернутися до контакт-центру з-за кордону?
    • Встановити та приєднатись до зустрічі в Teams для оновлення даних в банку
    • Не можу додзвонитися на номери 3344 та 3530
    • Нова База знань на платформі Helpjuice
    • Як шукати відповіді у новій Базі знань Sense Bank?

    Неуспішний пошук статей в Базі знань співробітником банку


    Проблема

    Не відображаються статті для співробітника. Не бачу відповіді на запитання. Не бачу статей.

    Рішення

    Мабуть, ти співробітник Sense Bank, який не залогінився у Базу знань і в тебе виникли складнощі з пошуком статей.

    Дивись невеличку інструкцію, що робити в такій ситуації:
    Крок 1. Якщо вхід у Базу знань не відбувся автоматично — натисни "Увійти" на стартовій сторінці.

    Крок 2. Слідуй далі підказкам у статті "Як увійти в особистий кабінет в Базі знань?".

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити