Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • КЛІЄНТ-БАНК. ЗАГАЛЬНЕ

    Contact Us

    ФОП/ЮО. Заблокувати клієнт-банк

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 18th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Як заблокувати, скасувати або поновити сертифікат ключа УЕП?
    • ФОП/ЮО. Рекомендації інформаційної безпеки
    • ФОП/ЮО. Передати дистанційно запит на формування удосконаленого сертифіката відкритого ключа до банку
    • ФОП/ЮО. Який вплив для ЮО/ФОП має перехід банку на нове покоління системи електронних платежів?
    • ФОП/ЮО. Корисні посилання для роботи у клієнт-банку
    • ФОП/ЮО. Заблокувати клієнт-банк
    • ФОП/ЮО. Режими підписання документів через клієнт-банк
    • ФОП/ЮО. Підключити або відключити функціонал "єдине вікно"
    • ФОП/ЮО. Який клієнт-банк підключити ФОП чи ЮО?
    • ФОП/ЮО. Порівняння версій клієнт-банків
    • ФОП/ЮО. Як виконати планову генерацію ключа до клієнт-банку?
    • ФОП/ЮО. Як виконати аварійне відновлення ключа для клієнт-банку?
    • ФОП/ЮО. Встановити модуль iFOBS.DocIntegrator
    • ФОП/ЮО. З чого почати процедуру аварійного відновлення ключів до клієнт-банку?
    • ФОП/ЮО. Як відображається модуль iFOBS.DocIntegrator в клієнт-банку?
    • ФОП/ЮО. Розблокувати користувача клієнт-банку
    • ФОП/ЮО. Яка комісія по роботі з модулем iFOBS.DocIntegrator?
    • ФОП/ЮО. Як підключити модуль iFOBS.DocIntegrator?
    • ФОП/ЮО. Як створити платіжну інструкцію у клієнт-банку?
    • ФОП/ЮО. Що таке модуль iFOBS.DocIntegrator?
    • ФОП/ЮО. Які умови для замовлення готівки через клієнт-банк?
    • ФОП/ЮО. Додати нового користувача у клієнт-банк
    • ФОП/ЮО. Як працювати з ОТР-токеном?
    • ФОП/ЮО. Що таке ОТP-токен?
    • ФОП/ЮО. Як підключити eToken?
    • ФОП/ЮО. Втрачений або пошкоджений eToken. Що робити?
    • ФОП/ЮО. Встановити "Агент підпису" для коректної роботи eToken
    • ФОП/ЮО. Що таке eToken?
    • ФОП/ЮО. Які сервери використовувати для підключення до клієнт-банку?
    • ФОП/ЮО. Що означає "УЕП"?
    • ФОП/ЮО. Втрачений або пошкодений ОТР-токен. Що робити?
    • ФОП/ЮО. В яких версіях використовується факсимільний підпис та печатка банку на документах?
    • ФОП/ЮО. Вимоги до заповнення сертифіката ключа
    • ФОП/ЮО. Вимоги для створення паролів до клієнт-банку
    • ФОП/ЮО. Який термін дії паролю для секретного ключа до клієнт-банку?
    • ФОП/ЮО. Не зберігся сертифікат ключа або сам ключ. Що робити?
    • ФОП/ЮО. Який термін дії паролю для зв'язку з банком у клієнт-банку?
    • ФОП/ЮО. Опис форматів імпорту та експорту
    • ФОП/ЮО. Очистити кеш і cookie у різних браузерах

    ФОП/ЮО. Заблокувати клієнт-банк


    У цій статті:

    Завдання Рішення Корисні статті

    Завдання

    Заблокувати користувача в клієнт-банк. Виконати блокування облікового запису через Sense Business Online. Здійснити блокування клієнт-банку, щоб неможливо було зайти іншому користувачу. Заблокувати акаунт користувача клієнт-банку.

    Рішення

    Заблокувати обліковий запис до клієнт-банку — це повне обмеження доступу до будь-яких дій у клієнт-банку. Але не завжди доцільно обмежувати роботу. Тому зверніть увагу на варіанти:

    • Є підозра, що третім особам стали відомі дані для входу в клієнт-банк — виконайте зміну пароля на вхід до системи та/або зміну пароля на секретний ключ. 
    • Є підозра, що файловий ключ для роботи в клієнт-банк скомпрометований (знаходиться у третіх осіб) — виконайте планову генерацію секретного ключа. 
    • Є підозра на шахрайські дії користувача клієнт-банку — при наявності даних для входу користувача, виконайте зміну пароля на вхід до системи та/або зміну пароля на секретний ключ. Якщо даних для входу по користувачу немає — зверніться на лінію обслуговування юридичних осіб для проведення процедури аварійного відновлення ключа (сертифікату). 
    • Є підозра на несанкціоноване списання коштів по рахунку — зверніться на лінію обслуговування юридичних осіб для перевірки залишку та платежів (при потребі зупинити обробку платежів) та виконайте зміну пароля на вхід до системи та/або зміну пароля на секретний ключ.

    Якщо виникла інша ситуація і ви вирішили заблокувати користувача, скористайтеся одним з варіантів:

    • заповніть заявку на блокування клієнт-банк;
    • зателефонуйте в банк 0 800 50 70 44 та розблокуйте за допомогою голосових підказок;
    • зверніться на лінію обслуговування юридичних осіб та підприємців для тимчасового блокування;
    • зверніться до відділення банку для надання письмової заяви на блокування користувача в клієнт-банк.

    Корисні статті

    Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?

    Подати запит на блокування або відключення користувача клієнт-банку через Sense Business Online

    Змінити пароль на вхід у Sense Business Online

    Виконати аварійне відновлення ключа в Sense Business Online

    заблокувати кб

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити