Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

    Contact Us

    Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
    • Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
    • Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
    • Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
    • Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
    • Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
    • Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
    • Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
    • Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
    • Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
    • Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
    • Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
    • Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
    • Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
    • Що таке дохідний сейф? Як ним користуватись? Як поповнювати?
    • Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
    • Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
    • Помилка за карткою. В чому причина?
    • Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
    • Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
    • Операція за карткою з помилкою. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою з причини помилки терміналу або банкомату. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою через помилку на стороні отримувача. Що робити?
    • Відмова під час проведення операції. Що робити?
    • Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб?
    • Які обмеження на відкриття вкладів та поточних рахунків введені з 24 квітня 2025 року?
    • Акція для власників картки RED CASH від 26 травня
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Акція для клієнтів Sense Bank
    • Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
    • Трансляція бою Олександра Усика - Даніеля Дюбуа 19 липня на платформі Megogo для клієнтів Sense Bank

    Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?


    У цій статті:

    Запитання Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Отримав повідомлення, що треба оновити дані. Що робити? Як актуалізувати дані в банку після отримання смс? Що за повідомлення "Актуалізація даних? Отримав повідомлення про необхідність оновити дані. Які мої подальші дії?

    Відповідь

    Якщо ви отримали повідомлення з текстом "Просимо оновити персональні дані для подальшого користування послугами банку. У разі відсутності актуальних даних з ХХХХ (дата, до якої треба актуалізувати дані) банк обмежить здійснення операції згідно з вимогами Закону (№ 361-IX від 06.12.2019)", це значить, що ваші ідентифікаційні дані в банку втратили актуальність та їх потрібно актуалізувати (наприклад, паспортні дані, прописку та ін.).

    Інформація про необхідність оновлення та актуалізації даних вказана у п. 4.2.1. Договору про банківське обслуговування фізичних осіб.

    Додатково вимога регламентується Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення (№ 361-IX від 06.12.2019)" і ніяк не пов'язана з законом про мобілізацію.

    Ми впевнені, що ви, як свідомий громадянин України, виконаєте актуалізацію даних до вказаної в повідомленні дати. В іншому випадку банк залишає за собою право обмежити користування банківськими продуктами та заборонити видаткові операції за рахунками.

    Актуалізувати дані можете:

    • самостійно. Для вас створено покрокові інструкції "Як оновити документи в банку через Sense SuperApp?";
    • здійснивши відеодзвінок до банку. Доступно, якщо на пристрій встановлено Дію і в Дія є закордонний паспорт або ІD-паспорт громадянина України. Графік роботи відеочату — щоденно з 06:30 до 01:00;
    • звернувшись до відділення банку з оригіналом документа, що посвідчує особу, та РНОКПП (за наявності).

    Якщо ви не встигнете актуалізувати дані до дати, вказаної в повідомленні, а оновите їх після цієї дати, то обмеження на рахунках будуть зняті протягом двох робочих днів після актуалізації. 

    У разі виникнення додаткових запитань зверніться до нашого онлайн-чату в Sense SuperApp, зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України), +380 44 298 80 00 (з-за кордону) або здійсніть відеодзвінок до банку.

    Корисні статті

    Графік роботи відділень Sense Bank

    актуалізувати дані отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані актуалізація даних подальші дії щодо актуалізації даних повідомлення про необхідність актуалізувати дані

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити