Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
    • Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
    • Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
    • Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
    • Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
    • Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
    • Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
    • Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
    • Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
    • Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
    • Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
    • Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
    • Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
    • Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
    • Що таке дохідний сейф? Як ним користуватись? Як поповнювати?
    • Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
    • Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
    • Помилка за карткою. В чому причина?
    • Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
    • Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
    • Операція за карткою з помилкою. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою з причини помилки терміналу або банкомату. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою через помилку на стороні отримувача. Що робити?
    • Відмова під час проведення операції. Що робити?
    • Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб від 1 червня 2025 року?
    • Які обмеження на відкриття вкладів та поточних рахунків введені з 24 квітня 2025 року?
    • Акція для власників картки RED CASH від 26 травня
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Акція для клієнтів Sense Bank
    • Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
    • Трансляція бою Олександра Усика - Даніеля Дюбуа 19 липня на платформі Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Зміни з 23 липня: нові тарифи на зняття готівки та оновлення Договору про банківське обслуговування
    • Акція "Купуй до школи — отримуй більше" з "ВИГОДА"
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Передплата "Sense Gift" на Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Які зміни в тарифах карток з 29 серпня 2025 року?
    • Які нові можливості картки RED 2.0 з 15 вересня 2025 року?

    Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?

    Автор: Sensebank UA

    3

    У цій статті:

    Запитання Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Отримав повідомлення, що треба оновити дані. Що робити? Як актуалізувати дані в банку після отримання смс? Що за повідомлення "Актуалізація даних? Отримав повідомлення про необхідність оновити дані. Які мої подальші дії?

    Відповідь

    Якщо ви отримали повідомлення з текстом "Просимо оновити персональні дані для подальшого користування послугами банку. У разі відсутності актуальних даних з ХХХХ (дата, до якої треба актуалізувати дані) банк обмежить здійснення операції згідно з вимогами Закону (№ 361-IX від 06.12.2019)", це значить, що ваші ідентифікаційні дані в банку втратили актуальність та їх потрібно актуалізувати (наприклад, паспортні дані, прописку та ін.).

    Інформація про необхідність оновлення та актуалізації даних вказана у п. 4.2.1. Договору про банківське обслуговування фізичних осіб.

    Додатково вимога регламентується Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення (№ 361-IX від 06.12.2019)" і ніяк не пов'язана з законом про мобілізацію.

    Ми впевнені, що ви, як свідомий громадянин України, виконаєте актуалізацію даних до вказаної в повідомленні дати. В іншому випадку банк залишає за собою право обмежити користування банківськими продуктами та заборонити видаткові операції за рахунками.

    Актуалізувати дані можете:

    • самостійно. Для вас створено покрокові інструкції "Як оновити документи в банку через Sense SuperApp?";
    • здійснивши відеодзвінок до банку. Доступно, якщо на пристрій встановлено Дію і в Дії є закордонний паспорт або ІD-паспорт громадянина України. Графік роботи відеочату — щоденно з 06:30 до 01:00;
    • звернувшись до відділення банку з оригіналом документа, що посвідчує особу, та РНОКПП (за наявності).

    Якщо ви не встигнете актуалізувати дані до дати, вказаної в повідомленні, а оновите їх після цієї дати, то обмеження на рахунках будуть зняті протягом двох робочих днів після актуалізації. 

    У разі виникнення додаткових запитань зверніться до нашого онлайн-чату в Sense SuperApp, зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України), +380 44 298 80 00 (з-за кордону) або здійсніть відеодзвінок до банку.

    Корисні статті

    Графік роботи відділень Sense Bank

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити