Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • ПОМИЛКИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ

    Contact Us

    Помилка "В онлайні не вийде" під час входу, оформленні продукту або зміні мобільного номера в Sense SuperApp

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Помилка "Наразі неможливо виконати цю дію" під час оплати комунальних послуг в Sense SuperApp
    • Помилка "Пристрій заблоковано" або "Хтось вкрав наші коржики" в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс з кодом підтвердження для входу в Sense SuperApp
    • Недоступні шаблони комунальних платежів, створені у Sense SuperApp до 23 грудня
    • Не можу здійснити відеодзвінок в банк через Sense SuperApp
    • Зникли бонуси з бонусного рахунку Travel або "ВИГОДА"
    • Надійшло повідомлення про вхід у Sense SuperApp з нового пристрою
    • Помилка при випуску та перевипуску в Sense SuperApp "Ліміт відкритих карток вичерпано"
    • Не можу встановити Sense SuperApp на Mac або MacBook із процесором М1
    • Не можу транслювати екран смартфону або зробити скріншот в Sense SuperApp
    • Помилка "В онлайні не вийде" під час входу, оформленні продукту або зміні мобільного номера в Sense SuperApp
    • Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp
    • Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?
    • Коли надходить код для підтвердження операції? Чому не прийшов код для підтвердження операції в Sense SuperApp?
    • Чому не змінилася сума оплати за комуналку після її погашення?
    • Надійшло повідомлення "Рахунок не закритий" після подання запиту на його закриття
    • Помилка "Даний рахунок закрити неможливо"
    • Помилка "Заявка не прийнята" під час закриття карткового рахунку
    • Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн"
    • Виникла помилка під час оформлення дитячої картки TRY. Що робити?

    Помилка "В онлайні не вийде" під час входу, оформленні продукту або зміні мобільного номера в Sense SuperApp


    У цій статті:

    Проблема Рішення

    Проблема

    Помилка з текстом "В онлайні не вийде" під час входу або в момент оформлення продукту в Sense. Помилка "Зверніться до найближчого відділення Sense Bank". При зміні мобільного номера телефону через Sense помилка "В онлайні не вийде. Для зміни номера зверніться до Контакт-центру".

    Рішення

    Помилка з коментарем "В онлайні не вийде" або "Зверніться до найближчого відділення Sense Bank", може з'являтися, якщо:

    • ви — існуючий клієнт банку та для входу до цифрового банку Sense SuperApp вводите некоректні дані.
      Перевірте коректність введених даних, зазначених у банку. Наприклад, у вас змінився номер паспорта і ви його не змінили у банку, зверніться до відділення банку та після його зміни спробуйте увійти до Sense SuperApp. Якщо проблема продовжується — для уточнення деталей зверніться до онлайн-чату в цифровому банку Sense SuperApp (натисніть кнопку чату на екрані введення ПІН для входу у верхньому правому кутку);
    • ви — не клієнт банку, але хочете стати ним і оформлення картки в Sense SuperApp недоступне. Зверніться до відділення банку.
    • Зміна мобільного номера телефону недоступна через цифровий банк Sense SuperApp. Щоб змінити номер телефону в банку зверніться:
      - відеочату в цифровому банку Sense SuperApp;
      - зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50; 
      - у відділення банку.

    265.png 

    8.png

    в онлайні не вийде оформленні продукту зміна мобільного

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити