Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • ПОМИЛКИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ

    Contact Us

    Не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Помилка "Наразі неможливо виконати цю дію" під час оплати комунальних послуг в Sense SuperApp
    • Помилка "Пристрій заблоковано" або "Хтось вкрав наші коржики" в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс з кодом підтвердження для входу в Sense SuperApp
    • Недоступні шаблони комунальних платежів, створені у Sense SuperApp до 23 грудня
    • Не можу здійснити відеодзвінок в банк через Sense SuperApp
    • Зникли бонуси з бонусного рахунку Travel або "ВИГОДА"
    • Надійшло повідомлення про вхід у Sense SuperApp з нового пристрою
    • Помилка при випуску та перевипуску в Sense SuperApp "Ліміт відкритих карток вичерпано"
    • Не можу встановити Sense SuperApp на Mac або MacBook із процесором М1
    • Не можу транслювати екран смартфону або зробити скріншот в Sense SuperApp
    • Помилка "В онлайні не вийде" під час входу, оформленні продукту або зміні мобільного номера в Sense SuperApp
    • Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp
    • Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?
    • Коли надходить код для підтвердження операції? Чому не прийшов код для підтвердження операції в Sense SuperApp?
    • Чому не змінилася сума оплати за комуналку після її погашення?
    • Надійшло повідомлення "Рахунок не закритий" після подання запиту на його закриття
    • Помилка "Даний рахунок закрити неможливо"
    • Помилка "Заявка не прийнята" під час закриття карткового рахунку
    • Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн"
    • Виникла помилка під час оформлення дитячої картки TRY. Що робити?

    Не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp


    У цій статті:

    Проблема Рішення Корисні статті

    Проблема

    Не надходить смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp.

    Рішення

    Якщо не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp, виконайте наступні дії:

    • перезавантажте смартфон і виконайте вхід в Sense SuperApp повторно;
    • якщо ви користуєтеся роумінгом, змініть мобільного оператора (роумінгового партнера) вручну в налаштуваннях вашого смартфона:
      ▪ інструкція для iOS;
      ▪ інструкція для Android.
    • якщо рекомендації не допомогли, зверніться:
      - у відеочат за прямим посиланням https://sense.top/VChat;
      - в онлайн-чат в Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50.

    Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).

    Корисні статті

    Як оформити депозит?

    Де можна оформити дебетову картку?

    Де оформити кредитну картку?

    Де оформити кредит готівкою?

    не надійшло смс оформлення продукту сенс

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити