Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • ПОМИЛКИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Помилка "Наразі неможливо виконати цю дію" під час оплати комунальних послуг в Sense SuperApp
    • Помилка "Пристрій заблоковано" або "Хтось вкрав наші коржики" в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс з кодом підтвердження для входу в Sense SuperApp
    • Недоступні шаблони комунальних платежів, створені у Sense SuperApp до 23 грудня
    • Не можу здійснити відеодзвінок в банк через Sense SuperApp
    • Зникли бонуси з бонусного рахунку Travel або "ВИГОДА"
    • Надійшло повідомлення про вхід у Sense SuperApp з нового пристрою
    • Помилка при випуску та перевипуску в Sense SuperApp "Ліміт відкритих карток вичерпано"
    • Не можу встановити Sense SuperApp на Mac або MacBook із процесором М1
    • Не можу транслювати екран смартфону або зробити скріншот в Sense SuperApp
    • Помилка "В онлайні не вийде" під час входу, оформленні продукту або зміні мобільного номера в Sense SuperApp
    • Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp
    • Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?
    • Коли надходить код для підтвердження операції? Чому не прийшов код для підтвердження операції в Sense SuperApp?
    • Чому не змінилася сума оплати за комуналку після її погашення?
    • Надійшло повідомлення "Рахунок не закритий" після подання запиту на його закриття
    • Помилка "Даний рахунок закрити неможливо"
    • Помилка "Заявка не прийнята" під час закриття карткового рахунку
    • Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн"

    Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?

    Автор: Sensebank UA

    2

    У цій статті:

    Проблема Рішення Корисні статті

    Проблема

    Повідомлення "Обмежено доступ до акаунту", "Ваш акаунт заблоковано", "Неправильний CVV ". Що робити? Не можу виконати вхід в цифровий банк Sense SuperApp. Що робити, якщо заблоковано доступ в Sense SuperApp?

    Рішення

    Доступ в Sense SuperApp може бути заблоковано з однієї з причин нижче. Ознайомтесь з відповідними діями для вирішення.

    Причина перша. Ви некоректно ввели ПІН для входу. 
    Зачекайте 15 хвилин, потім змініть ПІН для входу, використовуючи інструкцію "Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp", та виконайте вхід у застосунок вже з новим ПІН.

    Причина друга. Щось не так з документами.
    Така помилка найчастіше виникає, якщо ви змінили документи, але не актуалізували їх у банку.
    Оновіть документи в банку — якщо у вас:

    • ID-картка — зверніться у відеочат, скориставшись підказками у статті "Здійснити відеодзвінок без введення логіну та паролю в Sense SuperApp";
    • паспорт старого зразка (книжечка) — зверніться до будь-якого відділення банку.

    Причина третя. Щось не так з CVV.
    Якщо ви не пам'ятаєте CVV або під час його введення отримали повідомлення, що він неправильний — зателефонуйте нам за номером телефону 0 800 50 20 50 або зверніться у відеочат за посиланням https://sense.top/VChat. Наші спеціалісти допоможуть вирішити це питання якомога швидше.

    Причина четверта. Доступ заблоковано службою безпеки банку. 
    Для уточнення деталей та можливості розблокування запису:
     

    • здійсніть відеодзвінок за інструкцією "Розблокувати обліковий запис Sense SuperApp";
    • зверніться в онлайн-чат в Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.

    Причина п'ята. У вас є прострочена заборгованість за кредитом більше, ніж 30 днів, та наявна пропозиція реструктуризувати цю заборгованість, і ми не змогли з вами зв'язатись, щоб урегулювати питання.
    Для розблокування облікового запису зателефонуйте за номером 0800 50 02 56. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.

    Корисні статті

    Що робити, якщо щось не працює?

    Здійснити відеодзвінок без введення логіну та паролю в Sense SuperApp

    Розблокувати обліковий запис Sense SuperApp

    Помилка "Пристрій заблоковано" або "Хтось вкрав наші коржики" в Sense SuperApp

    Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank?

     

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити