Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • ПОМИЛКИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Помилка "Наразі неможливо виконати цю дію" під час оплати комунальних послуг в Sense SuperApp
    • Помилка "Пристрій заблоковано" або "Хтось вкрав наші коржики" в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс з кодом підтвердження для входу в Sense SuperApp
    • Недоступні шаблони комунальних платежів, створені у Sense SuperApp до 23 грудня
    • Не можу здійснити відеодзвінок в банк через Sense SuperApp
    • Зникли бонуси з бонусного рахунку Travel або "ВИГОДА"
    • Надійшло повідомлення про вхід у Sense SuperApp з нового пристрою
    • Помилка при випуску та перевипуску в Sense SuperApp "Ліміт відкритих карток вичерпано"
    • Не можу встановити Sense SuperApp на Mac або MacBook із процесором М1
    • Не можу транслювати екран смартфону або зробити скріншот в Sense SuperApp
    • Помилка "В онлайні не вийде" під час входу, оформленні продукту або зміні мобільного номера в Sense SuperApp
    • Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp
    • Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?
    • Коли надходить код для підтвердження операції? Чому не прийшов код для підтвердження операції в Sense SuperApp?
    • Чому не змінилася сума оплати за комуналку після її погашення?
    • Надійшло повідомлення "Рахунок не закритий" після подання запиту на його закриття
    • Помилка "Даний рахунок закрити неможливо"
    • Помилка "Заявка не прийнята" під час закриття карткового рахунку
    • Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн"

    Надійшло повідомлення "Рахунок не закритий" після подання запиту на його закриття

    Автор: Sensebank UA

    18

    У цій статті:

    Проблема Рішення Корисні статті

    Проблема

    Після закриття карткового рахунку в Sense SuperApp надійшло повідомлення "Рахунок не закритий". Що робити, якщо надійшло повідомлення "Рахунок не закритий".

    Рішення

    Таке повідомлення означає, що рахунок наразі закрити неможливо, тому що:

    • наявна заборгованість;
    • ви обрали переказ гривневого залишку на валютну картку (тимчасово заборонено у зв'язку з обмеженнями НБУ від 24 лютого 2022 року).
      Натисніть на повідомлення та скористайтеся кнопкою "Скопіювати реквізити", щоб погасити заборгованість, використовуючи один з каналів поповнення "Як поповнити анульовану картку?". Рахунок буде закрито на наступний день після поповнення;
    • після запиту на закриття рахунку на нього надійшли кошти:
      - якщо на інші картки — зверніться до онлайн-чату в Sense SuperApp або до відділення банку;
      - якщо кошти надійшли на картку єПідтримка — кошти будуть зараховані до державного бюджета

    Корисні статті

    Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank? 

     

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити