Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • ПОМИЛКИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ

    Contact Us

    Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн"

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 18th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Помилка "Наразі неможливо виконати цю дію" під час оплати комунальних послуг в Sense SuperApp
    • Помилка "Пристрій заблоковано" або "Хтось вкрав наші коржики" в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс з кодом підтвердження для входу в Sense SuperApp
    • Недоступні шаблони комунальних платежів, створені у Sense SuperApp до 23 грудня
    • Не можу здійснити відеодзвінок в банк через Sense SuperApp
    • Зникли бонуси з бонусного рахунку Travel або "ВИГОДА"
    • Надійшло повідомлення про вхід у Sense SuperApp з нового пристрою
    • Помилка при випуску та перевипуску в Sense SuperApp "Ліміт відкритих карток вичерпано"
    • Не можу встановити Sense SuperApp на Mac або MacBook із процесором М1
    • Не можу транслювати екран смартфону або зробити скріншот в Sense SuperApp
    • Помилка "В онлайні не вийде" під час входу, оформленні продукту або зміні мобільного номера в Sense SuperApp
    • Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp
    • Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?
    • Коли надходить код для підтвердження операції? Чому не прийшов код для підтвердження операції в Sense SuperApp?
    • Чому не змінилася сума оплати за комуналку після її погашення?
    • Надійшло повідомлення "Рахунок не закритий" після подання запиту на його закриття
    • Помилка "Даний рахунок закрити неможливо"
    • Помилка "Заявка не прийнята" під час закриття карткового рахунку
    • Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн"
    • Виникла помилка під час оформлення дитячої картки TRY. Що робити?

    Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн"


    У цій статті:

    Проблема Рішення Корисні статті

    Проблема

    Під час закриття карткового рахунку з'явилася помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн". Що робити? Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн". Які мої дії?

    Рішення

    Така помилка може виникати в наступних ситуаціях:

    • На рахунок накладено арешт або блокування. Якщо ви не отримували повідомлень про арешт чи блокування рахунку — зверніться в онлайн-чат у Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50.
    • Це валютний рахунок із наявним залишком коштів і у вас немає інших рахунків в банку, на які його можна перевести — зверніться до відділення банку для того, щоб забрати кошти та закрити рахунок.
    • Це валютний рахунок із заборгованістю та у вас немає рахунків, з яких можна переказати кошти на її погашення — зверніться в онлайн-чат у Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50.
    • Це рахунок із заборгованістю, до якого є заблокована або анульована картка — для можливості закриття рахунку погасіть заборгованість. Доступні канали поповнення вказані у статті "Як поповнити анульовану картку?".
    • Це рахунок із наявним залишком коштів, до якого є неактивована картка. Для переказу коштів та закриття рахунку, активуйте картку за допомогою інструкції "Активувати картку в Sense SuperApp".
    • Це рахунок із наявним залишком коштів, до якого є анульована картка. Для закриття рахунку зверніться в онлайн-чат у Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50;
    • Це рахунок із наявним залишком коштів, до якого є заблокована картка. Для переказу коштів та закриття рахунку, розблокуйте картку:
      • картку блокували в Sense SuperApp — розблокування доступне згідно з інструкцією "Розблокувати картку через Sense SuperApp";
      • картку блокували під час звернення в онлайн-чат або контакт-центр — для розблокування зверніться в онлайн-чат у Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50.
        Також, якщо не хочете розблоковувати картку, закриття рахунку доступне через онлайн-чат в Sense SuperApp або за номером 0800 50 20 50.

    Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".

    Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).

    Корисні статті

    Чому мій рахунок арештовано? Як зняти арешт?

    Як закрити рахунок у банку?

    помилка рахунок неможливо закрити онлайн

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити