Не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp
0
У цій статті:
Проблема
Не надходить смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp.
Рішення
Якщо не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp, виконайте наступні дії:
- перезавантажте смартфон і виконайте вхід в Sense SuperApp повторно;
- якщо ви користуєтеся роумінгом, змініть мобільного оператора (роумінгового партнера) вручну в налаштуваннях вашого смартфона:
▪ інструкція для iOS;
▪ інструкція для Android. - якщо рекомендації не допомогли, зверніться:
- у відеочат за прямим посиланням https://sense.top/VChat;
- в онлайн-чат в Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50.