Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

    Contact Us

    Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
    • Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
    • Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
    • Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
    • Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
    • Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
    • Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
    • Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
    • Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
    • Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
    • Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
    • Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
    • Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
    • Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
    • Що таке дохідний сейф? Як ним користуватись? Як поповнювати?
    • Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
    • Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
    • Помилка за карткою. В чому причина?
    • Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
    • Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
    • Операція за карткою з помилкою. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою з причини помилки терміналу або банкомату. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою через помилку на стороні отримувача. Що робити?
    • Відмова під час проведення операції. Що робити?
    • Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб?
    • Які обмеження на відкриття вкладів та поточних рахунків введені з 24 квітня 2025 року?
    • Акція для власників картки RED CASH від 26 травня
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Акція для клієнтів Sense Bank
    • Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
    • Трансляція бою Олександра Усика - Даніеля Дюбуа 19 липня на платформі Megogo для клієнтів Sense Bank

    Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"


    У цій статті:

    Запитання Відповідь Як отримати 100 бонусних гривень? Коли та куди будуть нараховані 100 бонусних гривень? В яких випадках не нараховується welcome-бонус? Корисні статті

    Запитання

    Як отримати welcome-бонус новому клієнту банку, який оформив картку Profiplay? Як отримати 100 бонусних гривень на картку Profiplay? Як прийняти участь в акції "100 бонусів Cash'u за перше поповнення картки Profiplay"? Які умови акції "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"? 

    Відповідь

    Вітаємо вас серед клієнтів нашого банку, адже нещодавно ви стали власником картки Profiplay.

    Для ще більш приємного користування карткою ми підготували для вас welcome-бонус у розмірі 100 бонусних гривень за ваше перше поповнення картки на суму від 500 гривень.

    Як отримати 100 бонусних гривень?

    В період з 16 лютого 2024 року по 30 листопада 2025 року поповніть свою картку Profiplay за номером картки одним платежем від 500 грн.

    Скористайтесь рекомендованими сервісами для поповнення картки за її номером:

    • з картки іншого банку в Sense SuperApp;
    • з картки іншого банку через Apple Pay або Google Pay в Sense SuperApp;
    • через термінал city24;
    • через термінал EasyPay.

    Або будь-яким іншим сервісом, який дозволяє виконати поповнення за номером картки.

    Коли та куди будуть нараховані 100 бонусних гривень?

    100 бонусних гривень будуть зараховані на бонусний рахунок Cash'u Club впродовж трьох робочих днів після поповнення картки від 500 грн. Бонуси ви зможете вивести живими грошима, повернувши суму здійсненої покупки карткою Profiplay. 

    Бонусний рахунок прямо у вашому застосунку Sense SuperApp — щоб переглянути бонуси, скористайтесь інструкцією "Дізнатися, скільки бонусів нараховано в Cash'u Club у Sense SuperApp".

    Ви й надалі зможете накопичувати та витрачати бонуси Cash'u Club, просто розраховуючись карткою за покупки. Детальніше про це ознайомтесь у статті "Як накопичувати та витрачати бонуси у програмі винагород Cash'u Club?".

    В яких випадках не нараховується welcome-бонус?

    100 бонусних гривень не нараховуються:

    • діючим клієнтам банку, які оформили картку Profiplay;
    • якщо поповнення картки виконано за реквізитами карткового рахунку, тобто за номером IBAN;
    • за поповнення за номером картки менше ніж 500 грн;
    • за наступні поповнення за номером картки від 500 грн, адже welcome-бонус нараховується всього один раз.

    Корисні статті

    Картка Profiplay. Що це?

    Поповнити картку з картки іншого банку у Sense SuperApp

    Повернути гроші за покупку в програмі винагород Cash'u Club в Sense SuperApp

    акція 100 бонусних гривень за перше поповнення картки profiplay 100 бонусних гривень за перше поповнення картки profiplay акція profiplay

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити