Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
    • Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
    • Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
    • Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
    • Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
    • Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
    • Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
    • Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
    • Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
    • Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
    • Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
    • Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
    • Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
    • Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
    • Що таке дохідний сейф? Як ним користуватись? Як поповнювати?
    • Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
    • Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
    • Помилка за карткою. В чому причина?
    • Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
    • Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
    • Операція за карткою з помилкою. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою з причини помилки терміналу або банкомату. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою через помилку на стороні отримувача. Що робити?
    • Відмова під час проведення операції. Що робити?
    • Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб від 1 червня 2025 року?
    • Які обмеження на відкриття вкладів та поточних рахунків введені з 24 квітня 2025 року?
    • Акція для власників картки RED CASH від 26 травня
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Акція для клієнтів Sense Bank
    • Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
    • Трансляція бою Олександра Усика - Даніеля Дюбуа 19 липня на платформі Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Зміни з 23 липня: нові тарифи на зняття готівки та оновлення Договору про банківське обслуговування
    • Акція "Купуй до школи — отримуй більше" з "ВИГОДА"
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Передплата "Sense Gift" на Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Які зміни в тарифах карток з 29 серпня 2025 року?
    • Які нові можливості картки RED 2.0 з 15 вересня 2025 року?

    Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?

    Автор: Sensebank UA

    275

    У цій статті:

    Запитання Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Що значить смс про продовження кредитного ліміту? Отримав смс про продовження кредитної лінії, що це означає? Прийшло повідомлення про продовження терміну дії кредитного ліміту, як це на мене вплине? Надійшло повідомлення, що буде продовжено строк користування кредитним лімітом. Що це за смс?

    Відповідь

    Щоб ви й надалі користувалися всіма перевагами своєї картки, банк щороку автоматично перевіряє можливість продовження терміну дії кредитного ліміту.

    Якщо термін дії вашого кредитного ліміту буде продовжено, ви отримаєте Push-сповіщення у застосунку Sense SuperApp, повідомлення у Viber чи смс щонайменше за 30 днів до дати продовження. Це передбачено статтею 12 Закону України "Про споживче кредитування".

    Процес перегляду ліміту здійснюється відповідно до пунктів 3.4.2 та 3.4.15 Додатку 4 Договору про банківське обслуговування фізичних осіб та не впливає на чинні умови або тарифи вашої картки, тож ви зможете стандартно продовжувати її використання.

    Нагадаємо, що у разі незгоди із продовженням строку дії кредитного ліміту, ви маєте право до дати, з якої застосовуватимуться такі зміни, розірвати договір без сплати додаткової комісійної винагороди за його розірвання.

    Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".

    Корисні статті

    Подивитися тарифи картки в Sense SuperApp

    Змінити кредитний ліміт на кредитній картці в Sense SuperApp

    Як керувати карткою та картковим рахунком у Sense SuperApp?

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити