Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ЕКВАЙРИНГ
    • ТОРГОВИЙ ЕКВАЙРИНГ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Зареєструватися в програмі від партнера банку "Підтримка малого бізнесу зі Смарт Касою"
    • ФОП/ЮО. Завантажити протоколи касового суміщення з POS-терміналами
    • ФОП/ЮО. Підключити інтеграцію з касовим обладнанням до POS-термінала
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
    • ФОП/ЮО. Підключити власний POS-термінал в Sense Bank
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
    • ФОП/ЮО. Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
    • ФОП/ЮО. Підключити торговий еквайринг
    • ФОП/ЮО. Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
    • ФОП/ЮО. Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
    • ФОП/ЮО. Особливий тариф з торгового еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Змінити адресу торгової точки по торговому еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Як отримати виписку по торговому еквайрингу?
    • ФОП/ЮО. Відмовитися від послуги торгового еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Підключити до POS-термінала додаткового торговця. "Мультимерчант"
    • ФОП/ЮО. Робота з терміналом РАХ
    • ФОП/ЮО. Робота з терміналом Verifone
    • ФОП/ЮО. Робота з терміналом Ingenico
    • МСБ. Валідатори. Підключення та обслуговування
    • ФОП/ЮО. Які умови обслуговування послуги торгового еквайрингу під час воєнного стану?
    • ФОП/ЮО. Видати готівку з платіжної картки через POS-термінал
    • ФОП/ЮО. Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
    • ФОП/ЮО. Перейти зі звичайного POS-термінала на Android POS-термінал
    • ФОП/ЮО. Який строк зарахування грошей на рахунок після оплати через POS-термінал?
    • ФОП/ЮО. Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження
    • ФОП/ЮО. Встановити ПРРО від партнера Sense Bank
    • ФОП/ЮО. РРО та ПРРО. Що це таке і для кого вони потрібні?
    • ФОП/ЮО. Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS-термінала
    • ФОП/ЮО. Сплатити чайові за QR-кодом
    • ФОП/ЮО. FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
    • ФОП/ЮО. Код МСС POS-термінала не відповідає діяльності. Що робити?
    • ФОП/ЮО. Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
    • ФОП/ЮО. Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
    • ФОП/ЮО. Провести заміну паперу у терміналі Ingenico
    • ФОП/ЮО. Провести операцію повернення через термінал
    • ФОП/ЮО. Причини припинення послуги торгового еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Чому прийшла відмова банку за заявкою на підключення торгового еквайрингу?
    • ФОП/ЮО. Торговий еквайринг. Обладнання з яким працює банк
    • ФОП/ЮО. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
    • ФОП/ЮО. Які види POS-терміналів використовує банк?
    • ФОП/ЮО. Торговий еквайринг для ФОП
    • ФОП/ЮО. Торговий еквайринг для нових клієнтів ФОП

    ФОП/ЮО. Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2

    Автор: Sensebank UA

    0

    У цій статті:

    Завдання Умова Рішення Провести оплату: Скасувати операцію: Провести операцію повернення через термінал: Надрукувати копію чека: Звірка підсумків: Надрукувати копію чеку останнього Закриття дня: Корисні статті

    Завдання

    Робота із Android POS-терміналом моделі Saturn 1000 F2. Виконати налаштування термінала. Провести операцію розрахунку. Друк копії квитанції. Провести операцію повернення. Скасувати операцію через термінал. Закрити день у терміналі.

    Умова

    Торговець протягом 3 років повинен зберігати всю інформацію щодо здійснення операцій з використанням карток (копії квитанцій терміналів та документи, що підтверджують факт видачі товару/виконання послуг — товарні чеки, інвойси, фіскальні чеки, договори та ін.).

    Рішення

    За допомогою Android POS-термінала моделі Saturn 1000 F2 ви можете:

    - провести оплату;
    - скасувати операцію;
    - провести операцію повернення через термінал; 
    - надрукувати копію чека;
    - звірка підсумків;
    - надрукувати копію чеку останнього Закриття дня.
     

    Детальніше:

    Провести оплату:

    • Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. Оберіть "Оплата" (червона кнопка).
    • Введіть суму розрахунку. Сума вводиться в копійках, наприклад, щоб ввести 2.00 грн, необхідно набрати 2 0 0. Для редагування стрілки, щоб вийти на стартовий екран меню, натисніть "Скасувати", для підтвердження червона кнопка "Готово".
    • Коли на екрані терміналу з'явиться "Очікую карту" потрібно зчитати карту, одним із варіантів:
      - Для безконтактних карт (Visa PayWave/MasterCard PayPas) та пристроїв, які використовують NFC-технології. Після того, як над екраном терміналу почне світитись крайній лівий світловий індикатор, прикладіть безконтактну картку до кришки принтеру терміналу.
      -Для карт з магнітною смугою
      Провести Карту через зчитувач для Карт з магнітною смугою. Карту необхідно орієнтувати відповідно до вказівок на корпусі терміналу. (Магнітна смуга повинна розташовуватися знизу, з лівого боку). У разі виникнення повідомлення "ПОМИЛКА КАРТИ":
      - необхідно повторити операцію зчитування карти;
      - карта клієнта пошкоджена (розмагнітилась), переконатися в справності терміналу, можливо шляхом зчитування інших карт;
      - необхідно звернутися до адміністратора для проведення профілактичних робіт;
      - Для карт з чіпом необхідно вставити картку з мікропроцесором (чіп) в зчитувач карт, 
      тримаючи чіпом вгору від себе.
      Свідченням того, що дані з карти були успішно зчитані буде короткий звуковий сигнал. Якщо термінал не зміг зчитати дані з карти, на екрані буде виведено відповідне попередження. При запиті введення пін-коду потрібно набрати код та погодитись. У разі вдалої авторизації, термінал роздрукує чека підтверджуючи авторизацію.
       

    Скасувати операцію:

    Ця операція дозволяє касиру відмінити транзакцію, до моменту закриття дня по терміналу.

    • Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. Оберіть: "Меню", "Розрахунок", "Скасування".
    • При запиті введіть пароль: останні чотири цифри “мерчанту” з чеку термінала, натисніть "Продовжити". Введіть номер квитанції (з чека) і натисніть "Продовжити".
    • Перевірити правильність скасування транзакції, можна натиснувши:
      - "Продовжити", для виконання скасування транзакції;
      - 'Скасування" для відміни операції скасування та повернення на стартове меню.
    • Дочекайтесь з’єднання з банком і друку чека.

    Провести операцію повернення через термінал:

    Дозволяє касиру відмінити транзакцію, навіть якщо вона не міститься в поточному пакеті транзакцій, а була проведена на терміналі раніше. Для проведения "Повернення" (відміни оригінальної транзакції) необхідно мати чек оригінальної транзакції, банківська картка, якою проводили розрахунок.

    • Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. 
      Оберіть: "Меню", "Розрахунок", "Повернення".
    • При запиті ввести пароль: останні чотири цифри “мерчанту” з чеку, натисніть "Продовжити".
      Введіть суму повернення, натисніть "Продовжити".
      Зчитати картку:
      - піднести до безконтактного модуля
      - магнітною полосою
      - використати чіп.
    • Введіть код транзакції з чеку авторизації та натисніть "Продовжити".
      Для відміни натисніть "Скасувати".
      Дочекайтесь з’єднання з банком та друку чека.

    Надрукувати копію чека:

    • Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. Натисніть "Меню" та оберіть "Копія".
      При запиті ввести пароль: останні чотири цифри “мерчанту” з чеку, натисніть "Продовжити".
    • Оберіть "Квитанції" та натисніть "Продовжити".
      Для друку останньої квитанції оберіть "Останньої" та зачекайте роздрукування. 
      Для друку "По номеру" оберіть цей пункт та введіть номер квитанції з чеку термінала, зачекайте роздрукування.

    Звірка підсумків:

    Операція "Закрити день" здійснює відправку підсумкових сум транзакцій на хост, для здійснення звірки з даними Процесингового центру Банку. Ця операція є обов’язковою для виконання в кінці кожного робочого дня. Цю операцію можна проводити самостійно або ж налаштувати автоматично у зручний для вас час (необхідно повідомити в банк інформацію щодо зручного для вас часу здійснення автоматичної звірки).
    У випадку, якщо звірка не виконувалась протягом 3-х днів і більше, профіль терміналу може тимчасово блокуватися.

    • Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. Оберіть "Меню", "Закрити день".
      На запит ввести пароль: пароль касира, останні чотири цифри зі строки "точка" в чеку терміналу, натисніть "Продовжити".
      Якщо на терміналі налаштовано декілька торговців, можна обрати необхідного торговця, чи виконати операцію по всім торговцям. Дочекайтесь з'єднання з банком та друку чека.

    Надрукувати копію чеку останнього Закриття дня:

    Термінал повинен знаходитись в режимі стартового екрану. Оберіть "Копія". При запиті ввести пароль: останні чотири цифри “мерчанту” з чеку, натисніть "Продовжити".
    Оберіть "Завершення дня". Дочекайтесь друку чека.

    Корисні статті

    Які види POS-терміналів надає банк?

    Робота з терміналом Ingenico

    Робота з терміналом Verifone

    Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів

    Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити