Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • ПОМИЛКИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ

    Contact Us

    Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Помилка "Наразі неможливо виконати цю дію" під час оплати комунальних послуг в Sense SuperApp
    • Помилка "Пристрій заблоковано" або "Хтось вкрав наші коржики" в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс з кодом підтвердження для входу в Sense SuperApp
    • Недоступні шаблони комунальних платежів, створені у Sense SuperApp до 23 грудня
    • Не можу здійснити відеодзвінок в банк через Sense SuperApp
    • Зникли бонуси з бонусного рахунку Travel або "ВИГОДА"
    • Надійшло повідомлення про вхід у Sense SuperApp з нового пристрою
    • Помилка при випуску та перевипуску в Sense SuperApp "Ліміт відкритих карток вичерпано"
    • Не можу встановити Sense SuperApp на Mac або MacBook із процесором М1
    • Не можу транслювати екран смартфону або зробити скріншот в Sense SuperApp
    • Помилка "В онлайні не вийде" під час входу, оформленні продукту або зміні мобільного номера в Sense SuperApp
    • Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp
    • Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?
    • Коли надходить код для підтвердження операції? Чому не прийшов код для підтвердження операції в Sense SuperApp?
    • Чому не змінилася сума оплати за комуналку після її погашення?
    • Надійшло повідомлення "Рахунок не закритий" після подання запиту на його закриття
    • Помилка "Даний рахунок закрити неможливо"
    • Помилка "Заявка не прийнята" під час закриття карткового рахунку
    • Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн"
    • Виникла помилка під час оформлення дитячої картки TRY. Що робити?

    Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?


    У цій статті:

    Проблема Рішення Корисні статті

    Проблема

    Повідомлення "Обмежено доступ до акаунту", "Ваш акаунт заблоковано", "Неправильний CVV ". Що робити? Не можу виконати вхід в цифровий банк Sense SuperApp. Що робити, якщо заблоковано доступ в Sense SuperApp?

    Рішення

    Доступ в Sense SuperApp може бути заблоковано з однієї з причин нижче. Ознайомтесь з відповідними діями для вирішення.

    Причина перша. Ви некоректно ввели ПІН для входу. 
    Зачекайте 15 хвилин, потім змініть ПІН для входу, використовуючи інструкцію "Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp", та виконайте вхід у застосунок вже з новим ПІН.

    Причина друга. Щось не так з документами.
    Така помилка найчастіше виникає, якщо ви змінили документи, але не актуалізували їх у банку.
    Оновіть документи в банку — якщо у вас:

    • ID-картка — зверніться у відеочат, скориставшись підказками у статті "Здійснити відеодзвінок без введення логіну та паролю в Sense SuperApp";
    • паспорт старого зразка (книжечка) — зверніться до будь-якого відділення банку.

    Причина третя. Щось не так з CVV.
    Якщо ви не пам'ятаєте CVV або під час його введення отримали повідомлення, що він неправильний — зателефонуйте нам за номером телефону 0 800 50 20 50 або зверніться у відеочат за посиланням https://sense.top/VChat. Наші спеціалісти допоможуть вирішити це питання якомога швидше.

    Причина четверта. Доступ заблоковано службою безпеки банку. 
    Для уточнення деталей та можливості розблокування запису:
     

    • здійсніть відеодзвінок за інструкцією "Розблокувати обліковий запис Sense SuperApp";
    • зверніться в онлайн-чат в Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.

    Причина п'ята. У вас є прострочена заборгованість за кредитом більше, ніж 30 днів, та наявна пропозиція реструктуризувати цю заборгованість, і ми не змогли з вами зв'язатись, щоб урегулювати питання.
    Для розблокування облікового запису зателефонуйте за номером 0800 50 02 56. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.

    Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).

     

    Корисні статті

    Що робити, якщо щось не працює?

    Здійснити відеодзвінок без введення логіну та паролю в Sense SuperApp

    Розблокувати обліковий запис Sense SuperApp

    Помилка "Пристрій заблоковано" або "Хтось вкрав наші коржики" в Sense SuperApp

    Як працює онлайн-підтримка Sense Bank для приватних клієнтів?

     

    не можу зайти в додаток

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити