Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?
У цій статті:
Проблема
Повідомлення "Обмежено доступ до акаунту", "Ваш акаунт заблоковано", "Неправильний CVV ". Що робити? Не можу виконати вхід в цифровий банк Sense SuperApp. Що робити, якщо заблоковано доступ в Sense SuperApp?
Рішення
Доступ в Sense SuperApp може бути заблоковано з однієї з причин нижче. Ознайомтесь з відповідними діями для вирішення.
Причина перша. Ви некоректно ввели ПІН для входу.
Зачекайте 15 хвилин, потім змініть ПІН для входу, використовуючи інструкцію "Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp", та виконайте вхід у застосунок вже з новим ПІН.
Причина друга. Щось не так з документами.
Така помилка найчастіше виникає, якщо ви змінили документи, але не актуалізували їх у банку.
Оновіть документи в банку — якщо у вас:
- ID-картка — зверніться у відеочат, скориставшись підказками у статті "Здійснити відеодзвінок без введення логіну та паролю в Sense SuperApp";
- паспорт старого зразка (книжечка) — зверніться до будь-якого відділення банку.
Причина третя. Щось не так з CVV.
Якщо ви не пам'ятаєте CVV або під час його введення отримали повідомлення, що він неправильний — зателефонуйте нам за номером телефону 0 800 50 20 50 або зверніться у відеочат за посиланням https://sense.top/VChat. Наші спеціалісти допоможуть вирішити це питання якомога швидше.
Причина четверта. Доступ заблоковано службою безпеки банку.
Для уточнення деталей та можливості розблокування запису:
- здійсніть відеодзвінок за інструкцією "Розблокувати обліковий запис Sense SuperApp";
- зверніться в онлайн-чат в Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Причина п'ята. У вас є прострочена заборгованість за кредитом більше, ніж 30 днів, та наявна пропозиція реструктуризувати цю заборгованість, і ми не змогли з вами зв'язатись, щоб урегулювати питання.
Для розблокування облікового запису зателефонуйте за номером 0800 50 02 56. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).
Корисні статті
Що робити, якщо щось не працює?
Здійснити відеодзвінок без введення логіну та паролю в Sense SuperApp
Розблокувати обліковий запис Sense SuperApp
Помилка "Пристрій заблоковано" або "Хтось вкрав наші коржики" в Sense SuperApp
Як працює онлайн-підтримка Sense Bank для приватних клієнтів?