Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • ОПЕРАЦІЇ У ВІДДІЛЕННІ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Cкористатися системою електронної черги для обслуговування у відділенні
    • Як оцінити сервіс у відділеннях Sense Bank?
    • Як отримати дублікат квитанції за платежем, виконаним в касі банку?
    • Поповнити картку (без використання картки) у відділенні банку
    • Які продукти та послуги можна оформити у відділенні (зокрема в Епіцентрах)?
    • Які касові операції доступні у відділеннях?
    • Які касові операції доступні в робочі дні у відділеннях в "Епіцентрах"?
    • Які операції можна виконати у відділенні в режимі часу консультацій?
    • Які касові операції доступні у вихідні та святкові дні у відділеннях в "Епіцентрах"?
    • Поповнити картку (з її використанням) у відділенні банку
    • Як купити або продати валюту на валютному ринку України (ВРУ)?
    • Погасити кредит у відділенні Sense Bank
    • Поповнити депозит або поточний рахунок у відділенні
    • Як замовити готівку?
    • Як обміняти валюту у відділенні банку?
    • Як записатися на зустріч до відділення?
    • Як зняти гроші з поточного рахунку або картки Sense Bank у відділенні банку?
    • Як отримати заброньовані кошти, якщо я не зміг їх забрати через тривогу або відсутність електроенергії?

    Cкористатися системою електронної черги для обслуговування у відділенні

    Автор: Sensebank UA

    1

    У цій статті:

    Завдання Рішення Корисні статті

    Завдання

    Зареєструватися в системі електронної черги у відділенні. Скористатися системою електронної черги у відділенні.

    Рішення

    1. Підійдіть до сенсорного терміналу з управління клієнтськими потоками.
    2. На екрані термінала введіть номер свого мобільного телефону та виберіть операцію, яку плануєте виконати, або наближений до неї пункт меню.
      Якщо ви іноземець без номера телефона українського оператора — введіть номер (039) 999-99-99.
    3. Реєстрацію завершено. Ваш номер в черзі буде вказаний на екрані терміналу, а також надійде в смс на вказаний номер телефону.
    4. В зоні очікування заждіть, доки на екрані LCD монітора (головне інформаційне табло) з'явиться ваш номер та номер робочого місця менеджера, який буде вас обслуговувати. 
    5. Підійдіть до відповідного менеджера та зверніться для обслуговування.

    Корисні статті

    Як записатися на зустріч до відділення? 

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити