Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • ОПЕРАЦІЇ У ВІДДІЛЕННІ

    Contact Us

    Як отримати заброньовані кошти, якщо я не зміг їх забрати через тривогу або відсутність електроенергії?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Cкористатися системою електронної черги для обслуговування у відділенні
    • Як оцінити сервіс у відділеннях Sense Bank?
    • Як отримати дублікат квитанції за платежем, виконаним в касі банку?
    • Поповнити картку (без використання картки) у відділенні банку
    • Які продукти та послуги можна оформити у відділенні (зокрема в Епіцентрах)?
    • Які касові операції доступні у відділеннях?
    • Які касові операції доступні в робочі дні у відділеннях в "Епіцентрах"?
    • Які операції можна виконати у відділенні в режимі часу консультацій?
    • Які касові операції доступні у вихідні та святкові дні у відділеннях в "Епіцентрах"?
    • Поповнити картку (з її використанням) у відділенні банку
    • Як купити або продати валюту на валютному ринку України (ВРУ)?
    • Погасити кредит у відділенні Sense Bank
    • Поповнити депозит або поточний рахунок у відділенні
    • Як замовити готівку?
    • Як обміняти валюту у відділенні банку?
    • Як записатися на зустріч до відділення?
    • Як зняти гроші з поточного рахунку або картки Sense Bank у відділенні банку?
    • Як отримати заброньовані кошти, якщо я не зміг їх забрати через тривогу або відсутність електроенергії?

    Як отримати заброньовані кошти, якщо я не зміг їх забрати через тривогу або відсутність електроенергії?


    У цій статті:

    Запитання Відповідь

    Запитання

    Прийшли за готівкою, а відділення зачинено. Що робити? Замовили бронь коштів, а в цей день повітряна тривога. Коли можна зняти гроші, якщо в день броні відділення зачинено? Якщо я забронював кошти і не зміг отримати через тривогу, що робити? Коли можу отримати кошти, якщо під час візиту пролунала тривога? Якщо я забронював кошти і не зміг отримати через відключення світла, коли можу їх отримати? Коли можу отримати кошти, якщо під час візиту відключили електроенергію?

    Відповідь

    На сьогодні обставини в країні змушують вносити корективи в обслуговування клієнтів.

    На час повітряної тривоги відділення банку не працюють заради безпеки клієнтів та співробітників. Теж вимушені припинити обслуговування, якщо виникають перебої в електроенергії.

    Тому, якщо на дату броні коштів в місті повітряна тривога або у відділенні відсутня електроенергія, ви можете отримати кошти за цією бронню протягом дня або на наступний робочий день (за умови, що відділення працює).

    Якщо не вдалось отримати кошти протягом цих двох днів — бронь буде скасовано. Замовте готівку на іншу дату. 

    Щиро бажаємо миру на нашій землі!

    Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).

     

    заброньовані кошти тривога відсутність електроенергії

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити