Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • ПОМИЛКИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ

    Contact Us

    Виникла помилка під час оформлення дитячої картки TRY. Що робити?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Помилка "Наразі неможливо виконати цю дію" під час оплати комунальних послуг в Sense SuperApp
    • Помилка "Пристрій заблоковано" або "Хтось вкрав наші коржики" в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс з кодом підтвердження для входу в Sense SuperApp
    • Недоступні шаблони комунальних платежів, створені у Sense SuperApp до 23 грудня
    • Не можу здійснити відеодзвінок в банк через Sense SuperApp
    • Зникли бонуси з бонусного рахунку Travel або "ВИГОДА"
    • Надійшло повідомлення про вхід у Sense SuperApp з нового пристрою
    • Помилка при випуску та перевипуску в Sense SuperApp "Ліміт відкритих карток вичерпано"
    • Не можу встановити Sense SuperApp на Mac або MacBook із процесором М1
    • Не можу транслювати екран смартфону або зробити скріншот в Sense SuperApp
    • Помилка "В онлайні не вийде" під час входу, оформленні продукту або зміні мобільного номера в Sense SuperApp
    • Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp
    • Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?
    • Коли надходить код для підтвердження операції? Чому не прийшов код для підтвердження операції в Sense SuperApp?
    • Чому не змінилася сума оплати за комуналку після її погашення?
    • Надійшло повідомлення "Рахунок не закритий" після подання запиту на його закриття
    • Помилка "Даний рахунок закрити неможливо"
    • Помилка "Заявка не прийнята" під час закриття карткового рахунку
    • Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн"
    • Виникла помилка під час оформлення дитячої картки TRY. Що робити?

    Виникла помилка під час оформлення дитячої картки TRY. Що робити?


    У цій статті:

    Завдання Відповідь Корисні статті

    Завдання

    Чому виникла помилка під час оформлення дитячої картки? Як оформити дитячу картку, якщо з'явилась помилка в процесі оформлення? З'явилась помилка, що потрібен ІПН дитини для оформлення. Як оформити дитячу картку без ІПН дитини?

    Відповідь

    Дитячу картку TRY можливо оформити, якщо у дитини вже є оформлений ІПН (РНОКПП), який відображається у свідоцтві про народження дитини у переліку ваших документів в застосунку Дія.

    Якщо у дитини відсутній ідентифікаційний код, ви можете оформити його онлайн — у статті "Замовити ІПН (РНОКПП) для дитини через Електронний кабінет платника податків" зібрали покрокову інструкцію. Або ж можете звернутись до найближчої Податкової служби.

    Якщо у вашої дитини вже є РНОКПП, але при оформленні дитячої картки виникла помилка "Потрібен ІПН дитини", це означає, що банк технічно не може зчитати РНОКПП дитини для оформлення рахунку. Найчастіше така ситуація виникає, якщо ІПН було оформлено вже після отримання свідоцтва про народження — у такому випадку код просто не відображається в документі в Дії, і ми не маємо до нього доступу.

    Розуміємо, що це може викликати незручності, тож уже працюємо над тим, щоб надати можливість відкривати дитячу картку TRY для дитини, у якої немає ідентифікаційного коду. Слідкуйте за оновленнями Sense SuperApp — і зовсім скоро все стане ще простіше!

    Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".

    Корисні статті

    Дитяча картка "TRY" — фінансовий старт для вашої дитини

    Перший вхід (реєстрація) в Sense SuperApp

     

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити