Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
    • Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
    • Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
    • Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
    • Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
    • Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
    • Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
    • Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
    • Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
    • Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
    • Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
    • Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
    • Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
    • Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
    • Що таке дохідний сейф? Як ним користуватись? Як поповнювати?
    • Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
    • Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
    • Помилка за карткою. В чому причина?
    • Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
    • Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
    • Операція за карткою з помилкою. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою з причини помилки терміналу або банкомату. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою через помилку на стороні отримувача. Що робити?
    • Відмова під час проведення операції. Що робити?
    • Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб від 1 червня 2025 року?
    • Які обмеження на відкриття вкладів та поточних рахунків введені з 24 квітня 2025 року?
    • Акція для власників картки RED CASH від 26 травня
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Акція для клієнтів Sense Bank
    • Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
    • Трансляція бою Олександра Усика - Даніеля Дюбуа 19 липня на платформі Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Зміни з 23 липня: нові тарифи на зняття готівки та оновлення Договору про банківське обслуговування
    • Які зміни в тарифах карток з 29 серпня 2025 року?

    Які зміни в тарифах карток з 29 серпня 2025 року?

    Автор: Ірина Титаренко

    260

    У цій статті:

    Запитання Відповідь Оновлена плата за смс-інформування за картками Новий поріг для списання комісії за щомісячне обслуговування кредитних карток Корисні статті

    Запитання

    Якою буде вартість смс-інформування за картками з 29 серпня 2025 року? Які умови списання щомісячної комісії за обслуговування кредитних карток з 29 серпня 2025 року?

    Відповідь

    Інформуємо, що з 29 серпня 2025 року змінюється вартість смс-інформування за кредитними, дебетовими та зарплатними картками, а також змінюються умови списання комісії за щомісячне обслуговування кредитних карток.

    Оновлена плата за смс-інформування за картками

    Вже від 29 серпня 2025 року вартість послуги становитиме:

    • 35 грн на місяць — для кредитних карток (в т.ч. Caméléon);
    • 35 грн (1 USD / 1 EUR для валютних карток) на місяць — для дебетових  карток;
    • 15 грн (1 USD / 1 EUR для валютних карток) на місяць — для зарплатних карток.

    Безкоштовною залишається послуга для пенсійних, соціальних карток та карток, відкритих в межах державних програм (єПідтримка, єВідновлення, Нацкешбек, Дія.Картка, Ветеранський спорт, Дія.Картка для єКниги).

    Плата за смс-інформування списується автоматично та лише в межах доступного залишку власних або кредитних коштів на рахунку і не створює несанкціонованої заборгованості. Наприклад: якщо на зарплатній картці лише 10 грн, буде списано саме 10 грн, а не повна вартість послуги.

    Списання відбувається:

    • для дебетових та зарплатних карток — в останній календарний день місяця за попередній місяць; 
    • для кредитних — кожного місяця в розрахункову дату. 

    Щоб уникнути плати за смс з 29 серпня та надалі, перейдіть на безкоштовні PUSH-сповіщення у Sense SuperApp. Для цього скористайтесь інструкцією “Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями у  Sense SuperApp”.

    Новий поріг для списання комісії за щомісячне обслуговування кредитних карток

    Від 29 серпня комісія за щомісячне розрахунково-касове обслуговування стягуватиметься лише у разі, якщо сума боргу за вашою кредитною карткою на розрахункову дату становитиме 50 грн або більше (нині поріг — 20 грн).
    Якщо на розрахункову дату борг за карткою відсутній (не враховуючи заборгованість за розстрочками) або його сума менша ніж 50 грн, комісія не стягуватиметься.

    Наприклад: Якщо розрахункова дата — 10 вересня, і на цю дату борг за карткою становить 40 грн, комісія не буде списана. Якщо борг — 50 грн або більше, комісію буде списано згідно з тарифами картки.

    Чи маю я платити розрахунково-касове обслуговування, якщо списується лише плата за смс?
    Якщо на розрахункову дату немає іншої заборгованості, а списано лише плату за смс-інформування 35 грн, комісія за РКО не стягується, оскільки загальна сума списань менша за 50 грн.

    Чи змінюється розмір самої комісії?
    Ні. Розмір комісії не змінюється — він залежить від тарифу вашої картки. Переглянути його можна в Sense SuperApp за інструкцією: “Подивитися тарифи картки в Sense SuperApp”.

    Нагадаємо, що у разі незгоди зі змінами в тарифах ви маєте право до дати, з якої застосовуватимуться такі зміни, розірвати договір без сплати додаткової комісійної винагороди за його розірвання.

    Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".

    Корисні статті 

    Чому я маю щомісячну комісію для кредитних карток? Як розраховується ця комісія? 

    Що таке смс-інформування? 

    Подивитися розрахункову дату за кредитною карткою в Sense SuperApp 

     

     

     

     

     

     

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити