Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • ПОМИЛКИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ

    Contact Us

    Коли надходить код для підтвердження операції? Чому не прийшов код для підтвердження операції в Sense SuperApp?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Помилка "Наразі неможливо виконати цю дію" під час оплати комунальних послуг в Sense SuperApp
    • Помилка "Пристрій заблоковано" або "Хтось вкрав наші коржики" в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс з кодом підтвердження для входу в Sense SuperApp
    • Недоступні шаблони комунальних платежів, створені у Sense SuperApp до 23 грудня
    • Не можу здійснити відеодзвінок в банк через Sense SuperApp
    • Зникли бонуси з бонусного рахунку Travel або "ВИГОДА"
    • Надійшло повідомлення про вхід у Sense SuperApp з нового пристрою
    • Помилка при випуску та перевипуску в Sense SuperApp "Ліміт відкритих карток вичерпано"
    • Не можу встановити Sense SuperApp на Mac або MacBook із процесором М1
    • Не можу транслювати екран смартфону або зробити скріншот в Sense SuperApp
    • Помилка "В онлайні не вийде" під час входу, оформленні продукту або зміні мобільного номера в Sense SuperApp
    • Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp
    • Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?
    • Коли надходить код для підтвердження операції? Чому не прийшов код для підтвердження операції в Sense SuperApp?
    • Чому не змінилася сума оплати за комуналку після її погашення?
    • Надійшло повідомлення "Рахунок не закритий" після подання запиту на його закриття
    • Помилка "Даний рахунок закрити неможливо"
    • Помилка "Заявка не прийнята" під час закриття карткового рахунку
    • Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн"
    • Виникла помилка під час оформлення дитячої картки TRY. Що робити?

    Коли надходить код для підтвердження операції? Чому не прийшов код для підтвердження операції в Sense SuperApp?


    У цій статті:

    Запитання Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Чому не прийшов код для підтвердження операції в Sense SuperApp? Коли надходить код для підтвердження операції? Які є коди підтвердження операцій?

    Відповідь

    Код для підтвердження операції надходить під час:

    • оформлення банківського продукту через цифровий банк Sense SuperApp. Якщо код не надійшов, почитайте рекомендації у статті: "Не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту";
    • розрахунків на сайтах, переказів в інтернеті. Якщо код не надійшов, ваші дії описані у статті: "Не надійшло смс або Viber з кодом для підтвердження операції в інтернеті";
    • операцій через цифровий банк Sense SuperApp. У цьому випадку банк індивідуально приймає рішення про необхідність використання коду для підтвердження операцій в Sense SuperApp. Це залежить від налаштувань правил безпеки, а також враховуються операції, які ви проводили раніше. Тому код для підтвердження може як запитуватися, так і не запитуватися. 

    Корисні статті

    Що таке LOOKUP CODE і де його дивитися?

    Не надійшло смс з кодом підтвердження для входу в Sense SuperApp

     

    код код для підтвердження операції не прийшов не прийшов код

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити