Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • ПОМИЛКИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ

    Contact Us

    Надійшло повідомлення про вхід у Sense SuperApp з нового пристрою

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 18th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Помилка "Наразі неможливо виконати цю дію" під час оплати комунальних послуг в Sense SuperApp
    • Помилка "Пристрій заблоковано" або "Хтось вкрав наші коржики" в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс з кодом підтвердження для входу в Sense SuperApp
    • Недоступні шаблони комунальних платежів, створені у Sense SuperApp до 23 грудня
    • Не можу здійснити відеодзвінок в банк через Sense SuperApp
    • Зникли бонуси з бонусного рахунку Travel або "ВИГОДА"
    • Надійшло повідомлення про вхід у Sense SuperApp з нового пристрою
    • Помилка при випуску та перевипуску в Sense SuperApp "Ліміт відкритих карток вичерпано"
    • Не можу встановити Sense SuperApp на Mac або MacBook із процесором М1
    • Не можу транслювати екран смартфону або зробити скріншот в Sense SuperApp
    • Помилка "В онлайні не вийде" під час входу, оформленні продукту або зміні мобільного номера в Sense SuperApp
    • Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp
    • Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?
    • Коли надходить код для підтвердження операції? Чому не прийшов код для підтвердження операції в Sense SuperApp?
    • Чому не змінилася сума оплати за комуналку після її погашення?
    • Надійшло повідомлення "Рахунок не закритий" після подання запиту на його закриття
    • Помилка "Даний рахунок закрити неможливо"
    • Помилка "Заявка не прийнята" під час закриття карткового рахунку
    • Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн"
    • Виникла помилка під час оформлення дитячої картки TRY. Що робити?

    Надійшло повідомлення про вхід у Sense SuperApp з нового пристрою


    У цій статті:

    Проблема Рішення Корисні статті

    Проблема

    Надійшло повідомлення: "У Ваш обліковий запис Sense здійснено вхід з нового пристрою". Надійшло повідомлення: "Вхід з нового пристрою".

    Рішення

    Якщо ви здійснювали вхід у Sense SuperApp з одного пристрою, а потім увійшли з іншого пристрою, вам надсилається:

    1. PUSH-повідомлення з текстом: "Підтвердження входу. У Ваш обліковий запис Sense здійснено вхід з нового пристрою".
      Повідомлення буде відправлено на старий пристрій, якщо раніше ви дозволили цифровому банку надсилати PUSH-повідомлення:
      При натисканні на PUSH-повідомлення відкривається інформація про новий пристрій.
       
    2. Viber або смс з текстом: "Вхід з нового пристрою. Якщо ви не підтверджуєте вхід, напишіть нам у чат". Інформацію про новий пристрій не буде вказано.
      Таке повідомлення буде відправлено якщо цифровому банку ви раніше не дозволили надсилати PUSH-повідомлення.

    Якщо ви не робили вхід у Sense SuperApp з нового пристрою — зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.

    Корисні статті

    Перший вхід (реєстрація) в Sense SuperApp

    надійшло повідомлення про вхід з нового пристрою

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити