Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • ПОМИЛКИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Помилка "Наразі неможливо виконати цю дію" під час оплати комунальних послуг в Sense SuperApp
    • Помилка "Пристрій заблоковано" або "Хтось вкрав наші коржики" в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp
    • Не надійшло смс з кодом підтвердження для входу в Sense SuperApp
    • Недоступні шаблони комунальних платежів, створені у Sense SuperApp до 23 грудня
    • Не можу здійснити відеодзвінок в банк через Sense SuperApp
    • Зникли бонуси з бонусного рахунку Travel або "ВИГОДА"
    • Надійшло повідомлення про вхід у Sense SuperApp з нового пристрою
    • Помилка при випуску та перевипуску в Sense SuperApp "Ліміт відкритих карток вичерпано"
    • Не можу встановити Sense SuperApp на Mac або MacBook із процесором М1
    • Не можу транслювати екран смартфону або зробити скріншот в Sense SuperApp
    • Помилка "В онлайні не вийде" під час входу, оформленні продукту або зміні мобільного номера в Sense SuperApp
    • Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp
    • Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?
    • Коли надходить код для підтвердження операції? Чому не прийшов код для підтвердження операції в Sense SuperApp?
    • Чому не змінилася сума оплати за комуналку після її погашення?
    • Надійшло повідомлення "Рахунок не закритий" після подання запиту на його закриття
    • Помилка "Даний рахунок закрити неможливо"
    • Помилка "Заявка не прийнята" під час закриття карткового рахунку
    • Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн"

    Не надійшло смс з кодом підтвердження для входу в Sense SuperApp

    Автор: Sensebank UA

    3

    У цій статті:

    Проблема Рішення Корисні статті

    Проблема

    Не надходить смс з кодом підтвердження під час входу в Sense SuperApp.

    Рішення

    Якщо не надійшло смс з кодом підтвердження під час входу в Sense SuperApp, виконайте наступні дії:

    • перезавантажте смартфон і спробуйте виконати вхід в Sense SuperApp повторно;
    • якщо ви перебуваєте в роумінгу — змініть вручну мобільного оператора (роумінгового партнера) через налаштування вашого смартфона:
      - інструкція для iOS;
      - інструкція для Android.
    • якщо рекомендації не допомогли, зверніться:
      - у відеочат за прямим посиланням https://sense.top/VChat;
      - в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50.

    Корисні статті

    Перший вхід (реєстрація) в Sense SuperApp

    Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank? 

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити