Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • РАХУНОК ДЛЯ БІЗНЕСУ
    • ОБСЛУГОВУВАННЯ РАХУНКУ

    Contact Us

    Як пройти повторну ідентифікацію ФОП?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Уточнити дані щодо максимальної суми операцій ЮО та ФОП в Sense Bank
    • Оформити запит на повернення коштів при закритті рахунків за ініціативою банку
    • Роз'яснення щодо розбіжностей по КБВ. Пункти законодавства
    • Отримати витяг про місце проживання з Дія
    • Продовжити строк повноважень розпорядника рахунку в Sense Bank
    • Згрупувати документи в один файл в PDF24
    • Подати до банку електронну довіреність на розпорядження рахунками ФОП
    • Лист-об'ява. Терміни, що застосовуються при ідентифікації та оновленні даних
    • Як визначити зв'язки із рф? Як надати інформацію до банку?
    • Виписки в електронному вигляді
    • Надати додаткові відомості щодо власників істотної участі
    • Як пройти щорічну повторну ідентифікацію?
    • Які довіреності приймає банк від ФОП та ЮО?
    • Які способи погашення дебіторської заборгованості?
    • Які операції по рахунку може здійснювати ЮО-нерезидент?
    • Які умови роботи з арештованими рахунками ЮО чи ФОП під час воєнного стану?
    • Рахунок арештовано. Як дізнатися причину та зняти арешт?
    • Як змінити розпорядника рахунку?
    • Чи гарантується ФГВФО виплата залишків за рахунками ФОП?
    • Які переваги обслуговування для IT-підприємців?
    • Як пройти повторну ідентифікацію?
    • Чому заблоковано рахунок ФОП чи ЮО з адресою в тимчасово окупованій території?
    • Змінити найменування або організаційно-правову форму ЮО
    • Тарифи за РКО для ФОП та ЮО
    • Як змінити прізвище, ім'я, по батькові ФОП в банку?
    • Що входить в щомісячне обслуговування поточного рахунку і при яких умовах комісія не стягується?
    • Оформити запит на повернення суми при неправильно зазначених реквізитах у платежу
    • Як дізнатися номер свого рахунку в форматі IBAN підприємцю або ЮО?
    • Навіщо проходити повторну ідентифікацію?
    • Як пройти повторну ідентифікацію МСБ ЮО?
    • Як пройти повторну ідентифікацію ФОП?
    • Хто може принести документи до відділення для проходження повторної ідентифікації?
    • Рахунки адвокатів, нотаріусів, самозайнятих осіб
    • Як змінити старий тарифний пакет РКО на діючий?
    • Які реквізити банку для проведення платежів?
    • Закрити рахунок ФОП або ЮО
    • Неактивний рахунок. Що це і як обслуговується?

    Як пройти повторну ідентифікацію ФОП?


    У цій статті:

    Запитання Умова Відповідь Змін немає Зміни є Ви є РЕР/пов'язані з РЕР або маєте зв'язки з США (незалежно від наявності змін) Корисні статті

    Запитання

    Як пройти повторну ідентифікацію фізичній особі-підприємцю? Подати документи для проходження повторної ідентифікації ФОП.

    Умова

    • Якщо ви маєте ділові зв'язки з рф, то дійте відповідно до рекомендацій у статті "Як визначити зв'язки із рф? Як надати інформацію до банку?".

    Відповідь

    Для проходження повторної ідентифікації в банку перевірте, чи НЕ відбулося у вас наступних змін:

    • зміна ПІБ або дати реєстрації підприємницької діяльності ФОП;
    • заміна ідентифікаційного документу (наприклад, замість "внутрішнього" паспорта-книжечки в банк подається ID-картка або закордонний паспорт);
    • зміна серед довірених осіб;
    • зміна у місці знаходженні (проживанні) власника рахунку або довіреної особи;
    • зміна в основному виді діяльності;
    • зміни в документах, які були надані до банку з моменту останньої ідентифікації, а саме: документи із закінченим строком дії (припиненням) або такі, що втратили чинність чи визнані недійсними тощо.

    Далі дійте відповідно до розділу:

    Змін немає

    Якщо ви:

    • користуєтеся Sense SuperApр — пройдіть повторну ідентифікацію ФОП у Sense SuperApp.
    • користуєтеся Sense Business Online або iFOBS — подайте заявку про відсутність змін у реєстраційних даних через Sense Business Online.
    • не маєте доступу в клієнт-банк: 
      1. Заповніть “Повідомлення про ідентифікаційні дані.docx” та збережіть документ у форматі PDF.
      2. Підпишіть цей документ КЕП або КЕП.Дія.
      3. Відправте підписаний файл зі своєї електронної пошти, яку ви вказували в банку, на поштову скриньку ID_NBU@sensebank.com.ua. За необхідності внесення правок, з вами зв'яжеться співробітник банку.
    • маєте ділові зв'язки з рф — дійте відповідно до рекомендацій у статті "Як визначити зв'язки із рф? Як надати інформацію до банку?".
     
     

    Зміни є

    Якщо відбулися зміни такі як:

    •  обмін ідентифікаційного документа на новий;
    •  вклеювання фото у віці 25/45 років в ідентифікаційний документ;
    •  зміна адреси реєстрації місця проживання/перебування;
    •  зміна місцезнаходження в ЄДР;
    •  зміни у видах економічної діяльності у т.ч. основний КВЕД

    Виконайте дії відповідно до доступів:

    • користуєтесь Sense Business Online або iFOBS — заповніть заявку про відсутність змін у реєстраційних даних через Sense Business Online;
    • ви користувач Sense SuperApр — пройдіть повторну ідентифікацію ФОП у Sense SuperApp;
    • у вас відсутній доступ до клієнт-банку та Sense SuperApр:
      1. Заповніть “Лист-шаблон.docx” та збережіть його у форматі PDF.
      2. Накладіть на документ підпис КЕП або КЕП.Дія.
      3. Відправте підписаний файл зі своєї електронної пошти, яку ви вказували в банку, на поштову скриньку ID_NBU@sensebank.com.ua.

    Якщо відбулися інші зміни, а саме:

    • зміна ПІБ;
    • зміна серед довірених осіб.

    Виконайте такі дії:

    1. Заповніть анкету-опитувальник — “Опитувальник ФОП.docx”.
    2. Заповнений документ у форматі *.doc відправте у повідомленні через клієнт-банк або зі своєї електронної пошти, яку ви вказували в банку, на поштову скриньку ID_NBU@sensebank.com.ua. 
    3. Очікуйте дзвінок від співробітника банку для обговорення подальших дій.

    Якщо ви маєте ділові зв'язки з рф:

    Дійте відповідно до рекомендацій у статті "Як визначити зв'язки із рф? Як надати інформацію до банку?

     
     

    Ви є РЕР/пов'язані з РЕР або маєте зв'язки з США (незалежно від наявності змін)

    Виконайте дії відповідно до вашої ознаки належності:

    • РЕР або пов'язані з РЕР:
      1. Заповніть повний "Опитувальник фізичної особи підприємця" — шаблон завантажте за цим посиланням.
      2. Заповнений документ відправте у повідомленні через клієнт-банк або зі своєї електронної пошти, яку ви вказували в банку, на поштову скриньку ID_NBU@sensebank.com.ua.
    • маєте зв'язки з США — заповніть "Опитувальник FATCA". Для цього напишіть лист на поштову скриньку ID_NBU@sensebank.com.ua, з вами зв'яжеться співробітник банку.
    • маєте ділові зв'язки з рф — дійте відповідно до рекомендацій у статті "Як визначити зв'язки із рф? Як надати інформацію до банку?"
     
     

    При виникненні запитань звертайтесь за номером 0 800 50 70 44.

    Корисні статті

    Завантажити документи для проходження повторної ідентифікації через Sense Business Online

    Пройти повторну ідентифікацію (актуалізацію даних) ФОП у Sense SuperApp

    Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?

     

    повторна ідентифікація фоп подати документи для повторної ідентифікації фоп пройти повторну ідентифікацію фоп

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити