Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Система екологічного та соціального менеджменту в Sense Bank
    • Що таке податкове резидентство? Які ознаки податкового резидентства?
    • Отримати довідку про суми виплачених доходів та утриманих податків в Електронному кабінеті ДПС
    • Отримати "Довідку про доходи", "Довідку ОК-5", "Довідку ОК-7" на порталі Дія
    • Отримати "Довідку ОК-5", "Довідку ОК-7" або "Пенсійну довідку" на порталі Пенсійного фонду України
    • Просканувати QR-код
    • Як проводяться платежі нерезидентів?
    • Керівництво Sense Bank. Яка організаційна структура банку?
    • Постанова про зняття арешту відправлена в банк, але арешт з рахунку не знято
    • Як та в які строки відбувається процедура зняття арешту з рахунку?
    • Хто належить до публічних осіб? Як визначити зв'язки із США або рф? Які ознаки наявності податкового резидентства інших країн?
    • Активувати Дія.Підпис в застосунку Дія
    • На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?
    • Що таке Power Banking?
    • Підписати документи через Дія.Підпис на комп’ютері
    • Підписати документи через Дія.Підпис на смартфоні
    • Кому заблоковано рахунки відповідно до Постанови НБУ від 24 лютого?
    • Воєнний стан. Як працює банк?
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками та кредитами були з 1 березня по 12 липня 2022 року?
    • Мій рахунок заблоковано через публічне обтяження ДРОРМ. Що робити?
    • Що за сповіщення надійшло від застосунку Дія про кредит в Sense Bank?
    • Види шахрайства та як не потрапити на вудку шахраїв?
    • Чи потрібно погашати заборгованість за кредитом або кредитною карткою в період воєнного стану? Чи будуть нараховані штрафи?
    • КЕП. Що це? Як його оформити?
    • Чому мій рахунок арештовано? Як зняти арешт?
    • Як відкрити рахунок в Sense Bank?
    • Чи можна в Sense Bank відкрити рахунок для добровільного декларування?
    • Чи можуть виконавчі служби знімати гроші з рахунків клієнта?
    • Як відправити письмовий запит в банк?
    • Які обмеження на операції з валютообміну діють у період воєнного стану?
    • Чи має банк ліцензію на видачу кредитів?
    • Що таке IBAN? Як дізнатися номер рахунку у форматі IBAN?
    • Авторизуватися через BankID на державних ресурсах
    • Що таке FATCA?
    • Встановити застосунок та зареєструватись у Дія
    • За якими рахунками або виплатами утримуються ПДФО та Військовий збір?
    • Хто такі резидент та нерезидент?
    • Включити або відключити повідомлення від банку в Viber
    • Що таке API банку? Як дізнатися API Sense Bank?
    • Що таке BIC код Sense Bank?
    • Куди звернутися з пропозицією про співпрацю з банком?
    • Як залишити скаргу і дізнатися рішення за нею?
    • Як обміняти валюту?
    • Які строки отримання і відправки платежів за реквізитами в гривні між банками?
    • Чи працює Sense Bank з дорогоцінними металами та колекційними монетами?
    • Що сталося з моїми рахунками, які були оформлені в Укрсоцбанку?
    • Замовити РНОКПП для дитини через Електронний кабінет платника податків
    • Поточний рахунок та банківська картка: в чому різниця?
    • Військовий збір: зміни в оподаткуванні від 1 грудня 2024 року
    • Sense Bank впроваджує сервіси Open Banking з 1 серпня 2025 року

    Як залишити скаргу і дізнатися рішення за нею?

    Автор: Sensebank UA

    0

    У цій статті:

    Запитання Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Як залишити скаргу? Як дізнатися рішення за скаргою?

    Відповідь

    Залишити скаргу ви можете:

    • написавши до онлайн-чату у цифровому банку Sense SuperApp або зателефонувавши за номером 0800 50 20 50;
    • відправивши письмовий запит на поштову адресу банку або зареєструвавши оригінал звернення у відділенні банку. 

    Sense Bank цінує час та спокій наших клієнтів, тому розгляд скарг ми здійснюємо в найкоротші строки:

    • усні скарги — до 3 робочих днів (за результатами розгляду ви отримаєте відповідь шляхом смс або дзвінка);
    • письмові скарги — до 7 робочих днів (за результатами розгляду ви отримаєте відповідь на поштову адресу, вказану в листі. Копію письмової відповіді ви можете отримати в будь-якому відділенні банку).

    У виняткових випадках, якщо є необхідність проведення додаткового аналізу, строк розгляду може збільшитися, проте не може перевищувати строки, встановлені в ст. 20 Закону України "Про звернення громадян" (30 днів/45 днів за умови обов'язкового попередження заявника).

    Якщо максимальні строки спливли, але відповідь ви не отримали, для уточнення статусу скарги зверніться в онлайн-чат у цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50.

    Ми цінуємо ваш зворотний зв'язок і приймемо всі можливі заходи для вирішення вашого питання і запобігання подібних ситуацій на майбутнє. Просимо вибачення за незручності.

    Корисні статті

    Як знайти найближче відділення?

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити