Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

    Contact Us

    Включити або відключити повідомлення від банку в Viber

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Без названия
    • Система екологічного та соціального менеджменту в Sense Bank
    • Що таке податкове резидентство? Які ознаки податкового резидентства?
    • Відповіді на найпоширеніші запитання про актуалізацію анкетних даних
    • Отримати довідку про суми виплачених доходів та утриманих податків в Електронному кабінеті ДПС
    • Отримати "Довідку про доходи", "Довідку ОК-5", "Довідку ОК-7" на порталі Дія
    • Отримати "Довідку ОК-5", "Довідку ОК-7" або "Пенсійну довідку" на порталі Пенсійного фонду України
    • Просканувати QR-код
    • Як проводяться платежі нерезидентів?
    • Керівництво Sense Bank. Яка організаційна структура банку?
    • Постанова про зняття арешту відправлена в банк, але арешт з рахунку не знято
    • Як та в які строки відбувається процедура зняття арешту з рахунку?
    • Хто належить до публічних осіб? Як визначити зв'язки із США або рф? Які ознаки наявності податкового резидентства інших країн?
    • Активувати Дія.Підпис в застосунку Дія
    • На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?
    • Що таке Power Banking?
    • Підписати документи через Дія.Підпис на комп’ютері
    • Підписати документи через Дія.Підпис на смартфоні
    • Кому заблоковано рахунки відповідно до Постанови НБУ від 24 лютого?
    • Воєнний стан. Як працює банк?
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками та кредитами були з 1 березня по 12 липня 2022 року?
    • Мій рахунок заблоковано через публічне обтяження ДРОРМ. Що робити?
    • Що за сповіщення надійшло від застосунку Дія про кредит в Sense Bank?
    • Види шахрайства та як не потрапити на вудку шахраїв?
    • Чи потрібно погашати заборгованість за кредитом або кредитною карткою в період воєнного стану? Чи будуть нараховані штрафи?
    • КЕП. Що це? Як його оформити?
    • Чому мій рахунок арештовано? Як зняти арешт?
    • Як відкрити рахунок в Sense Bank?
    • Чи можна в Sense Bank відкрити рахунок для добровільного декларування?
    • Чи можуть виконавчі служби знімати гроші з рахунків клієнта?
    • Як відправити письмовий запит в банк?
    • Які обмеження на операції з валютообміну діють у період воєнного стану?
    • Чи має банк ліцензію на видачу кредитів?
    • Що таке IBAN? Як дізнатися номер рахунку у форматі IBAN?
    • Авторизуватися через BankID на державних ресурсах
    • Що таке FATCA?
    • Встановити застосунок та зареєструватись у Дія
    • За якими рахунками або виплатами утримуються ПДФО та Військовий збір?
    • Хто такі резидент та нерезидент?
    • Включити або відключити повідомлення від банку в Viber
    • Що таке API банку? Як дізнатися API Sense Bank?
    • Що таке BIC код Sense Bank?
    • Куди звернутися з пропозицією про співпрацю з банком?
    • Як залишити скаргу і дізнатися рішення за нею?
    • Як обміняти валюту?
    • Які строки отримання і відправки платежів за реквізитами в гривні між банками?
    • Чи працює Sense Bank з дорогоцінними металами та колекційними монетами?
    • Що сталося з моїми рахунками, які були оформлені в Укрсоцбанку?
    • Замовити РНОКПП для дитини через Електронний кабінет платника податків
    • Поточний рахунок та банківська картка: в чому різниця?
    • Військовий збір: зміни в оподаткуванні від 1 грудня 2024 року

    Включити або відключити повідомлення від банку в Viber


    У цій статті:

    Завдання Умова Рішення Корисні статті

    Завдання

    Включити повідомлення від банку в Viber. Відключити повідомлення від банку в Viber.

    Умова

    • У Viber доставляються повідомлення:
      • якщо на цей номер телефону зареєстровано обліковий запис;
      • за проведеними картковими операціями (якщо обрано канал доставки "смс"), а також інформаційні повідомлення від банку (наприклад, інформація про акції, повідомлення з сумою заборгованості за карткою, кредитом);
      • якщо вибрано канал отримання коду підтвердження операції.
    • Якщо повідомлення не буде доставлене через Viber (наприклад, немає інтернету на пристрої, на цьому номері немає облікового запису) — протягом хвилини буде відправлено стандартне смс (окрім коду підтвердження операції).

    Рішення

    Для відключення доставки повідомлень у Viber:

    1. Натисніть на повідомлення від банку, потім натисніть на кнопку "(і)".
      284.png
    2. Перетягніть бігунок "Отримувати повідомлення" в неактивний стан (колір зміниться на сірий).
      285.png
    3. Повідомлення від банку відключені.
      286.png

    Для того, щоб увімкнути повідомлення від банку в Viber:

    Спосіб 1. Натисніть на повідомлення від банку, потім натисніть на кнопку "(і)". Перетягніть бігунок "Отримувати повідомлення" в активний стан (колір зміниться на фіолетовий).
    286.png
    Спосіб 2.

    1. Перейдіть в меню "Додатково", натисніть "Параметри".
      288.png
    2. Натисніть "Конфіденційність".
      289.png
    3. Потім перейдіть в розділ "Заблоковані номера" та навпроти значка Sense Bank натисніть "Розблокувати".
      287.png
    4. Повідомлення від банку в Viber увімкнено.

    Корисні статті

    Що таке "смс-інформування"? 

    Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями у Sense SuperApp

    повідомлення в viber viber

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити