Що входить в щомісячне обслуговування поточного рахунку і при яких умовах комісія не стягується?
У цій статті:
Запитання
Що входить в щомісячне обслуговування поточного рахунку? Коли не списується щомісячна комісія за обслуговування поточного рахунку?
Відповідь
Щомісячне обслуговування включає в себе:
- надання виписок (у електронному вигляді на електрону пошту або в смс-повідомленні):
- надання дублікатів виписок/розрахункових документів;
- надання бланків документів та переліку розпорядників рахунком;
- надання довідок про стан і наявність рахунків;
- інформаційне/консультаційне обслуговування по продуктам банку за телефоном, у чаті, електронною поштою.
Щомісячна комісія не стягується, якщо протягом звітного календарного місяця:
- не було руху коштів за поточними рахунками;
- на поточний рахунок зараховувалися тільки суми відсотків, нарахованих банком за банківськими вкладами (депозитами);
- з поточних рахунків здійснювалися платежі або були списання виключно з оплати послуг банку;
- на поточні рахунки зараховувалися тільки платежі банку (крім оплати банком за товари/роботи/послуги).
Починаючи з шостого місяця, якщо по рахунку немає руху коштів, рахунок вважається неактивним. За обслуговування кожного неактивного рахунку списується комісія згідно із Загальними тарифами.