ФОП/ЮО. Як змінити розпорядника рахунку?
1
Запитання
Які документи необхідно надати для зміни розпорядника рахунку? Як внести зміни до Переліку розпорядників рахунку? Як виконати зміну розпорядника рахунку?
Умова
Для дистанційної зміни розпорядника рахунку:
- Керівник повинен мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
- Надсилати документи потрібно з електронної адреси, яка зазначена в системах банку.
- За потреби ідентифікації розпорядника рахунку (подачі/оновлення ідентифікаційних документів) може бути проведена процедура відеоверифікації.
Відповідь
Внести зміни до переліку розпорядників рахунку можливо:
- дистанційно надіславши необхідний перелік документів на електронну пошту ID_NBU@sensebank.com.ua;
- звернувшись до відділення банку, де є менеджер, що обслуговує клієнтів малого та середнього бізнесу (ФОП/ЮО).
За відсутності КЕП або відмови від відеоверифікації зміна розпорядника рахунку можлива лише через відділення.
У відділенні банку ідентифікація та верифікація нового розпорядника здійснюється за наявності оригіналу паспорта та РНОКПП. Можлива ідентифікація у відділенні через застосунок Дія.
Для зміни довірених осіб, які розпоряджаються рахунками, тобто внесені до Переліку розпорядників рахунку:
- Надайте у банк оновлений перелік розпорядників рахунком;
- Заповніть новий опитувальник;
- Підпишіть у відділенні банку заяву на закриття корпоративної або бізнес-картки на "старого" розпорядника (у разі наявності такої картки). За наявності доступу до клієнт-банку закрийте картку в Sense Business Online;
- Надайте фінансову звітність за останній звітний період (за запитом);
- За наявності нового розпорядника (замість звільненого):
- надайте в банк документи, що підтверджують повноваження нового розпорядника:
- протокол на розпорядника, повноваження якого визначені статутом;
- трудовий контракт (у випадку, якщо це прописано у статуті);
- довіреність; - надайте заяву на підключення клієнт-банку для нових користувачів;
- за потреби оформіть новому розпоряднику бізнес-картку або корпоративну картку.
- надайте в банк документи, що підтверджують повноваження нового розпорядника:
Після підключення нового розпорядника до клієнт-банку, на вказані в заяві контакти буде надіслано:
– Привітальний лист з інструкціями та логіном користувача — на електронну пошту.
– Тимчасовий пароль для першого входу — у SMS.
Якщо ви випадково видалили SMS, зателефонуйте на лінію підтримки за номером: 0 800 50 70 44.
Як виконати вхід до клієнт-банку описано в статті “Виконати перший вхід та генерацію УЕП в Sense Business Online”.
Корисні статті
Замовити нову корпоративну картку в Sense Business Online
Замовити випуск бізнес-картки в Sense Business Online для юридичної особи
Подати запит на підключення користувача до клієнт-банку
Виконати перший вхід та генерацію УЕП в Sense Business Online