Виконати перший вхід та генерацію УЕП в Sense Business Online
У цій статті:
Завдання
Виконати перший вхід в Sense Business Online. Виконати перший вхід у Sense Business Online після оформлення заяви на реєстрацію.
Умова
- Вхід в Sense Business Online можливо виконати за допомогою авторизаційних даних: логін і пароль. Логін отримуєте на електрону пошту, яку вказували у заяві на реєстрацію. Пароль отримуєте:
- в смс, якщо ви клієнт малого та середнього бізнесу;
- на електрону пошту у заархівованому файлі з розширенням *.ZIP, якщо ви корпоративний клієнт. В цілях безпеки даний файл захищений паролем. Для успішного розпакування архіву дізнайтесь пароль у свого дистанційного сервісного менеджера або зателефонуйте на лінію підтримки 0 800 50 70 44. - Обов’язково ознайомтеся з інформацією, наведеною в статті "Налаштування та вимоги для роботи в Sense Business Online".
- Для клієнтів ФОП вхід можливий через QR-сканер в Sense SuperApp.
- Власник ключа, який не являється розпорядником рахунку, та який раніше не надавав документи до банку або в наданих раніше документах відбулись зміни, обов'язково разом з сертифікатом до відділення надає актуальні завірені копії паспорта та РНОКПП (ІПН). На копіях на кожному розвороті паспорта/лицьовій та зворотній стороні id–картки та РНОКПП (ІПН) зазначається "Згідно з оригіналом, ПІБ, дата та підпис". При відсутності РНОКПП (ІПН) потрібна копія сторінки з відміткою про цю інформацію.
Рішення
Для першого входу з УЕП перегляньте відеоінструкцію або дотримуйтесь текстових підказок нижче:
- Перейдіть за посиланням online.sensebank.com.ua або перейдіть на сайт банку та натисніть "Увійти", щоб обрати піктограму клієнт-банку Sense Business Online.
- Введіть ваш логін і пароль на вхід у систему.
- Виконайте зміну паролю на вхід у систему. Введіть ваш поточний пароль на вхід. Придумайте новий пароль і введіть його в поле "Новий пароль". Продублюйте його. Натисніть кнопку "Далі".
- У разі успішної зміни пароля з'явиться повідомлення. Натисніть "Ок".
- Відкриється форма входу. Введіть ваш логін і новий пароль. Натисніть "Продовжити".
- Для формування нового секретного ключа заповніть заявку. Поля, відмічені "*", обов’язкові до заповнення. Вкажіть:
тип сертифіката | оберіть УЕП |
Тип користувача | Для ЮО: - виберіть ЮО. Для ФОП: - виберіть ФОП. Для адвокатів, нотаріусів, самозайнятих: - виберіть "ФО". |
Повне найменування власника сертифіката | Прописується автоматично |
Прізвище | Прописується автоматично |
Ім’я та по батькові | Прописується автоматично |
Місто | Вкажіть місто |
Область | Вкажіть область |
Адреса | Прописується автоматично. Якщо адреса неправильна, то перед генерацією ключа зверніться до дистанційної підтримки для виправлення. |
Найменування організації | Вкажіть назву організації |
Підрозділ організації | Необов'язково |
Посада | Вкажіть посаду, на кого оформлюється сертифікат, відповідно до установчих документів або наказу/контракту |
ЕДРПОУ | Для ЮО: - вкажіть код ЄДРПОУ підприємства. Якщо код ЄДРПОУ не присвоєний, то вкажіть податковий номер платника податків, що обліковується органами контролю. Для ФОП: - вкажіть ІПН ФОП. |
ІПН |
Для ЮО: - вкажіть ІПН фізичної особи (на кого оформлюється сертифікат). Для ФОП: - вкажіть ІПН ФОП. Якщо немає РНОКПП через релігійні переконання, то замість РНОКПП (ІПН) вкажіть серію та номер паспорта на латиниці, використовуючи транслітерацію (без пробілу). Наприклад, якщо в українському паспорті вказано СН — вкажіть SN, якщо СР — SR та ін. |
Телефон | Вкажіть телефон (необов'язково) |
E–mail | Вкажіть електрону пошту (необов'язково) |
Ключова фраза блокування сертифіката | Вкажіть фразу, яку будете використовувати за потреби для блокування сертифіката |
Додаткові дані про підписувача | Необов'язково |
7. Згенеруйте секретний ключ. Придумайте пароль до секретного ключа, введіть його в поле "Пароль до секретного ключа" і продублюйте. Натисніть кнопку "Готово".
8. Збережіть секретний ключ у файловій системі вашого комп'ютера. При натисканні на "Зберегти" ключ буде збережено засобами браузера в дефолтну папку завантажень. Рекомендуємо перенести секретний ключ в окрему папку.
9. Далі з'явиться повідомлення про те, що ваш запит направлений на обробку. Натисніть "Ок", роздрукуйте запит і надайте його в банк.
10. Роздрукований сертифікат заповніть та віднесіть у обслуговуюче відділення або дистанційно передайте запит на формування удосконаленого сертифіката відкритого ключа.
11. Повідомте менеджеру свій актуальний мобільний номер телефону, якщо бажаєте отримати смс про активацію сертифіката. Після обробки сертифіката, виконайте вхід у програму — "Виконати вхід у Sense Business Online".
Корисні статті
FAQ з використання Sense Business Online
Скористатися QR-сканером у Sense SuperApp для входу в Sense Business Online
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Busines Online?