ФОП/ЮО. FAQ з використання Sense Business Online
0
У цій статті:
Запитання
FAQ з використання клієнт-банку Sense Business Online.
Відповідь
Якщо є запитання по роботі з Sense Business Online — скористайтеся чатом
1. Чи потрібно перепідписувати сертифікати для роботи в Sense Business Online?
Ні, для роботи у новій версії використовуйте ті ж дані для входу (логін, пароль, ключ), які використовували для вашої поточної версії.
2. Не реагує кнопка "Підписати" під час спроби підписати платіжне доручення.
- Перевірте, щоб усі обов'язкові поля платіжного доручення були заповнені;
- перевірте, що поле "дата валютування" пусте, або ж проставлена на день пізніше, ніж дата платежу;
- очистіть файли cookie/кеш;
- перевірте наявність неприпустимих символів у призначенні (зайвий пробіл, * зірочка, знак Enter)
- не використовуйте шаблон, створений раніше у Win32, створіть новий шаблон в Sense Business Online;
- якщо копіювали попередній платіж, то очистіть усі поля та створіть платіж спочатку;
Якщо не допомогло, зверніться до контакт-центру.
3. Не вибирається рахунок під час створення платіжного доручення.
Очистіть файли cookie/кеш та перезавантажте браузер. Якщо не допомогло, то зверніться до контакт-центру.
4. Що робити, якщо в Sense Business Online не вдається здійснити операцію?
Зверніться до служби підтримки банку.
5. Є пропозиції чи зауваження щодо роботи Sense Business Online. Як повідомити банк?
Для зворотного зв'язку перейдіть у "Повідомлення" та напишіть листа у вільній формі або зверніться у службу підтримки банку.
6. Вам недостатньо існуючого функціоналу в Sense Business Online. Що робити?
Доступ до старої версії клієнт-банку можливо відновити до моменту впровадження відповідного функціоналу в Sense Business Online. Для цього зверніться у службу підтримки банку.
7. Чи можна одному користувачу мати декілька номерів телефонів для входу та підпису платежів в Sense Business Online?
Смс повідомлення для входу та підпису документів одному користувачу можна підключити тільки на 1 номер телефону. Якщо необхідно повідомлення отримувати на два та більше номерів, тоді це має бути додатковий обліковий запис на довірену особу (або з правом розпорядження рахунку або тільки перегляду). Для створення додаткового користувача зверніться до відділення з відповідною заявою.
8. В платіжній інструкції була вказана дата валютування. Де побачити фактичного отримувача, адже у виписці відображається інший рахунок 2932* або 2952*?
Дійсно, у виписці по 2600* буде відображено лише один платіж і це перерахування зі свого 2600* на спеціальний рахунок 2932/2952 датою платіжної інструкції. Тобто у виписці не буде відображено рахунок та найменування отримувача, а все тому, що в дату валютування зі спец. рахунку 2932/2952 буде перераховано кошти отримувачу. На жаль, з рахунку 2932/2952 не можна зробити виписку.
Як же побачити фактичного отримувача? Відповідь проста — зайдіть в Sense Business Online e розділ “платежі в гривні” та оберіть "вихідні документи". В переліку ви побачите платіж з реальними даними отримувача. Зверніть увагу, що якщо зайти у загальне меню "Документи" і обрати "Усі документи" або "вихідні", то там ця інформації не буде відображена.

Корисні статті
Написати лист у банк через Sense Business Online
Помилка "Сертифікат не знайдено" при вході в Sense Business Online. Що робити?
Не натискається кнопка "Підписати" або "Зберегти без підпису" в Sense Business Online. Що робити?