Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

    Contact Us

    Як відправити письмовий запит в банк?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Без названия
    • Система екологічного та соціального менеджменту в Sense Bank
    • Що таке податкове резидентство? Які ознаки податкового резидентства?
    • Відповіді на найпоширеніші запитання про актуалізацію анкетних даних
    • Отримати довідку про суми виплачених доходів та утриманих податків в Електронному кабінеті ДПС
    • Отримати "Довідку про доходи", "Довідку ОК-5", "Довідку ОК-7" на порталі Дія
    • Отримати "Довідку ОК-5", "Довідку ОК-7" або "Пенсійну довідку" на порталі Пенсійного фонду України
    • Просканувати QR-код
    • Як проводяться платежі нерезидентів?
    • Керівництво Sense Bank. Яка організаційна структура банку?
    • Постанова про зняття арешту відправлена в банк, але арешт з рахунку не знято
    • Як та в які строки відбувається процедура зняття арешту з рахунку?
    • Хто належить до публічних осіб? Як визначити зв'язки із США або рф? Які ознаки наявності податкового резидентства інших країн?
    • Активувати Дія.Підпис в застосунку Дія
    • На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?
    • Що таке Power Banking?
    • Підписати документи через Дія.Підпис на комп’ютері
    • Підписати документи через Дія.Підпис на смартфоні
    • Кому заблоковано рахунки відповідно до Постанови НБУ від 24 лютого?
    • Воєнний стан. Як працює банк?
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками та кредитами були з 1 березня по 12 липня 2022 року?
    • Мій рахунок заблоковано через публічне обтяження ДРОРМ. Що робити?
    • Що за сповіщення надійшло від застосунку Дія про кредит в Sense Bank?
    • Види шахрайства та як не потрапити на вудку шахраїв?
    • Чи потрібно погашати заборгованість за кредитом або кредитною карткою в період воєнного стану? Чи будуть нараховані штрафи?
    • КЕП. Що це? Як його оформити?
    • Чому мій рахунок арештовано? Як зняти арешт?
    • Як відкрити рахунок в Sense Bank?
    • Чи можна в Sense Bank відкрити рахунок для добровільного декларування?
    • Чи можуть виконавчі служби знімати гроші з рахунків клієнта?
    • Як відправити письмовий запит в банк?
    • Які обмеження на операції з валютообміну діють у період воєнного стану?
    • Чи має банк ліцензію на видачу кредитів?
    • Що таке IBAN? Як дізнатися номер рахунку у форматі IBAN?
    • Авторизуватися через BankID на державних ресурсах
    • Що таке FATCA?
    • Встановити застосунок та зареєструватись у Дія
    • За якими рахунками або виплатами утримуються ПДФО та Військовий збір?
    • Хто такі резидент та нерезидент?
    • Включити або відключити повідомлення від банку в Viber
    • Що таке API банку? Як дізнатися API Sense Bank?
    • Що таке BIC код Sense Bank?
    • Куди звернутися з пропозицією про співпрацю з банком?
    • Як залишити скаргу і дізнатися рішення за нею?
    • Як обміняти валюту?
    • Які строки отримання і відправки платежів за реквізитами в гривні між банками?
    • Чи працює Sense Bank з дорогоцінними металами та колекційними монетами?
    • Що сталося з моїми рахунками, які були оформлені в Укрсоцбанку?
    • Замовити РНОКПП для дитини через Електронний кабінет платника податків
    • Поточний рахунок та банківська картка: в чому різниця?
    • Військовий збір: зміни в оподаткуванні від 1 грудня 2024 року

    Як відправити письмовий запит в банк?


    У цій статті:

    Запитання Відповідь Надіслати письмовий запит в банк можна одним зі способів: Заява повинна містити: Шаблони заяв: Обробка звернень Корисні статті

    Запитання

    Як направити письмовий запит в банк? Як залишити письмову заяву? Як оформити письмову претензію за карткою? Як написати листа?

    Відповідь

    Надіслати письмовий запит в банк можна одним зі способів:

    • відправити лист на електронну адресу ccd@sensebank.com.ua (відправити сканкопію заяви вкладенням з власноручним підписом або підпишіть заяву КЕПом);
    • надіслати лист поштою, на ім'я Голови Правління Ступака О. В. за адресою: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100 (номер телефону отримувача 044 494 01 01);
    • надати заповнену заяву до відділення;
    • оформити запит у відділенні.

    Заява повинна містити:

    ▪ ПІБ заявника;
    ▪ поштову адресу заявника;
    ▪ РНОКПП;
    ▪ номер договору (за необхідності);
    ▪ контактний номер заявника;
    ▪ суть звернення;
    ▪ документи, що підтверджують викладені в повідомленні факти (копії, завірені нотаріально або органом, який їх видав);
    ▪ власноручний підпис або КЕП (для електронного листа). Інструкцію щодо підписання документів за допомогою КЕП дивіться в статтях — "Підписати документи через Дія.Підпис на смартфоні" та "Підписати документи через Дія.Підпис на комп’ютері".

    Шаблони заяв:

    • для претензії про некоректну операцію карткою в чужих POS-терміналах, банкоматах, інтернет-ресурсах — заповніть "Бланк письмового запиту власника картки" (вам у допомогу поетапна інструкція з заповнення претензії). В електронному вигляді заяву та підтверджувальні документи необхідно надсилати окремими файлами у форматі PDF;
    • для отримання коштів, які надійшли на закритий рахунок:
      ▪ через касу нашого банку — заповніть бланк "Каса банку.docx";
      ▪ на діючий рахунок — ваш бланк заяви "Зарахування на рахунок.docx".
    • з інших питань — заповніть "Бланк письмового звернення в АТ "СЕНС БАНК".

    Обробка звернень

    Згідно з Законом України "Про звернення громадян" для підготовки та відправки письмової відповіді банк має 30 календарних днів з дати отримання заяви канцелярією. У разі, якщо відповідь не може бути сформована у зазначений період, банк відправляє попереднього листа з інформацією про те, що відповідь буде надана протягом 15 календарних днів. Якщо операція карткою була проведена не на ресурсі банку, строк розгляду може бути збільшений до 180 днів (за правилами МПС).

    Претензію щодо операцій карткою потрібно надати не пізніше 30 календарних днів від дати отримання виписки за поточний звітний місяць. У разі звернення після закінчення 30, але не пізніше 90 календарних днів з дня отримання виписки, претензія може бути прийнята до розгляду, проте в задоволенні претензії може бути відмовлено через давність події (за правилами МПС). 

    Зауважимо, що не всі вихідні документи підписуються Головою Правління, через великий документообіг у банку. Відповідальні співробітники банку наділені повноваженнями для ведення зовнішнього листування з клієнтами. Передача цих повноважень від Голови Правління здійснюється шляхом видачі довіреності, зокрема на підписання листів-відповідей на запити клієнтів. Зазначене право Голови Правління й самого Правління, визначено в статуті банку, що є публічним документом. Копія уставу розміщена на сайті банку. 

    Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: 
    - онлайн-чат в Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram);
    - відеочат в Sense SuperApp;
    - зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).

    Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".

    Корисні статті

    Гроші/товар не віддали, але сума з картки списалася, що робити?

    Чому мою картку заблоковано?

    Подивитися реквізити картки в Sense SuperApp

    Види шахрайства та як не потрапити на вудку шахраїв?

    письмовий запит в банк про звернення громадян

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити