Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • КАРТКИ
    • КОРИСТУВАННЯ КАРТКОЮ

    Contact Us

    Квитанції за покупку в EVA: просто, зручно, прозоро

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Як перевипустити картку та замовити доставку пластику за кордон?
    • На яких тарифах буде обслуговуватися зарплатна картка після звільнення?
    • Картка "АТБ". Що це?
    • Що таке ПІН картки? Для чого він?
    • Що робити, якщо загубив картку або її вкрали?
    • Як замовити доставку пластикової картки?
    • Операція за карткою відхилена. Що робити?
    • Чи можна оплатити покупку частково карткою, а частково готівкою або іншою карткою?
    • Я оформив віртуальну зарплатну картку. Що далі?
    • Які тарифи на перекази з карток банку?
    • Чому не списалась плата за проїзд в Києві? Чому плата за проїзд в Києві списалась двічі?
    • Ліміт на безкоштовні перекази з картки Zero limited та Zero Limited + на картки інших банків
    • За яким курсом розраховується еквівалент доступної суми для видачі валюти в касі банку?
    • Як витрачати бонуси за програмою "Запроси друга"?
    • Які умови послуги "Зарплата раніше"?
    • Чому виникла прострочена заборгованість за арештованим рахунком, якщо платіж внесений вчасно?
    • Приклади розрахунків погашення платежів за реструктуризацією боргу з кредитної картки через розстрочку
    • Заповнити анкету на підвищення кредитного ліміту на картці
    • Які канали поповнення кредитної або дебетової картки?
    • Коли ж прийде зарплата?
    • Як простіше за все дізнаватися інформацію за моєю карткою? Де можна отримати інформацію?
    • Лайфхаки зняття готівки за кордоном. Як уникнути зайвих комісій?
    • Чому закрили картку без мого відома?
    • Що таке МСС-код? Який MCC-код у конкретного магазину, сервісу?
    • Як проводиться операція під час оплати карткою в іншій валюті?
    • Я опинився за кордоном. Що я маю знати про користування картками банку?
    • Які обмеження на зняття готівки, перекази та покупки з карток на період воєнного стану?
    • Що таке "комісія за неактивний картковий рахунок"? Як вона списується?
    • Які карткові операції віднесені до готівкових/безготівкових?
    • Як безпечно розраховуватися карткою в Інтернеті?
    • Чому покупка карткою списалась в мінус?
    • Коли можна отримати перевипущену картку?
    • Коли буде розблокована карта після погашення простроченої заборгованості?
    • Коли надсилається повідомлення з сумою мінімального платежу/для пільгового періоду і що там зазначено?
    • Що таке DCC?
    • Коли я отримаю винагороду за програмою "Запроси друга"?
    • Я переказав кошти шахраям. Що робити?
    • Які умови користування Business & Family Lounge від Укрзалізниці для карток МПС Visa?
    • Для яких карток Visa від Sense Bank є консьєрж?
    • На що здатен Сaméléon без кредитного ліміту?
    • Чому мати картку RED не тільки стильно, а й вигідно?
    • Як використовувати Пакети послуг на повну?
    • Як використовувати картку Сaméléon на максимум?
    • Я отримав дебетову картку. Що далі?
    • Підключити послугу Консьєрж-сервіс від Visa
    • Поповнити картку через термінал EasyPay
    • Що таке картка "Все просто"?
    • Що таке смс-інформування?
    • Можна отримати картку за довіреністю?
    • Як поповнити заблоковану картку?
    • Поповнити кредитну картку або погасити кредит через "Sense-Погашення"
    • Погасити кредит, поповнити картку, депозит, поточний рахунок у відділенні "Укрпошти"
    • Поповнити картку у відділенні іншого банку
    • Що таке "страхування подорожуючих Visa Travel"?
    • Які ліміти на Р2Р-поповнення передбачено на стороні МПС?
    • Як відключити перевірку коду захисту CVV?
    • У чому різниця між віртуальною та пластиковою карткою?
    • Як отримати кошти, якщо вони надійшли на закритий картковий рахунок?
    • Що таке "додаткова картка"? Які її особливості?
    • Що таке Tax Free? Чи є послуга за картками Sense Bank?
    • Скільки днів може бути заблокована сума покупки або зняття за карткою?
    • Коли зміниться тариф за моєю дебетною, зарплатною або пенсійною карткою?
    • Де можна оформити неіменну дебетову або кредитну картку?
    • Скільки зберігається перевипущена картка?
    • Я отримав свою картку. Що робити далі?
    • Я не здійснював операцій з карткою, але гроші списали
    • Як змінити ПІН картки?
    • Що робити, якщо закінчується строк дії картки?
    • Як змінити тариф за моєю дебетною, зарплатною або кредитною карткою?
    • Як перевипустити картку?
    • Як поповнити анульовану картку?
    • Що таке LOOKUPCODE і де його дивитися?
    • Не надійшло смс або Viber з кодом підтвердження операції в інтернеті
    • Неуспішна операція карткою
    • Чому мою картку заблоковано?
    • Чи можна карткою Sense Bank розраховуватися за кордоном?
    • Як подивитися курс конвертації для МПС Visa?
    • Як подивитися курс конвертації для МПС Mastercard?
    • Чому на чеку вказані чотири цифри картки, якої в мене немає?
    • Що таке чіпова картка? Навіщо потрібен чіп на картці?
    • Що таке MasterCard PayPass/Visa payWave?
    • Поповнити картку через термінал city24
    • Я знайшов картку вашого клієнта, що з нею робити?
    • Які ліміти для карток існують?
    • Як зняти гроші з карткового рахунку Sense Bank у відділенні Sense Bank, якщо немає картки з собою?
    • Які вимоги до кодового слова?
    • Як зняти гроші з картки Sense Bank у відділенні Sense Bank?
    • Які послуги від МПС Visa є за картками Sense Bank?
    • Що таке чат-бот Visa?
    • Забув ПІН картки
    • Що таке 3D-Secure? Як підключити 3D-Secure?
    • Чому термінал не запитує введення ПІН під час розрахунку карткою?
    • Гроші/товар не віддали, але сума з картки списалася, що робити?
    • Як закрити рахунок у банку?
    • Коли оброблять запит на закриття картки?
    • Як змінити номер мобільного телефону, якщо картка віртуальна або якщо немає оформленої активної картки?
    • Яка комісія за перегляд балансу картки через банкомат?
    • Як дізнатися доступну суму на картці?
    • Як анулювати картку?
    • Функція Click to Pay. Що це?
    • Новий формат БІН карток: перехід на 8 знаків
    • Квитанції за покупку в EVA: просто, зручно, прозоро

    Квитанції за покупку в EVA: просто, зручно, прозоро


    У цій статті:

    Запитання Відповідь Як працює новий функціонал? Що змінюється для вас? Як отримати квитанцію? Чому це важливо? Корисні статті

    Запитання

    Що за повідомлення з посиланням на квитанцію? Чому надійшло повідомлення від Sense Bank з посиланням на квитанцію після покупки в EVA? Отримав смс від банку з посиланням на чек оплати. Що це? Чому прийшло повідомлення у Viber про оплату в EVA?

    Відповідь

    Раді повідомити про новий функціонал, який робить процес безготівкових оплат у мережі магазинів EVA ще простішим та прозорішим. Тепер квитанції за успішні безготівкові покупки надходитимуть у зручному цифровому форматі.

    Як працює новий функціонал?

    Sense-Pay Marketplace Service — це платформа, яка забезпечує можливість безготівкової оплати товарів або послуг без відкриття банківського рахунку.

    Магазин EVA не лише продає свої товари, але й реалізує продукцію інших продавців, які використовують платформу маркетплейс. Тобто:

    1. Ви купуєте товар у магазині EVA та оплачуєте його карткою будь-якого банку або телефоном на касі.
    2. Після успішної оплати кошти за цей товар переказуються фактичному продавцю, а не залишаються в EVA.
    3. Квитанція підтверджує оплату та показує реквізити продавця, який отримує кошти.

    Цифрові квитанції надсилатимуться тільки за ті товари, які магазин EVA реалізує від імені інших продавців через маркетплейс. Якщо товар продається самою EVA, така квитанція не надходитиме. Фактом підтвердження покупки товару буде чек, який ви отримуєте на касі. 

    Що змінюється для вас?

    Надання квитанції клієнту після покупки є законодавчою вимогою. Після успішної безготівкової оплати через сервіс Marketplace ви отримаєте повідомлення від Sense Bank у Viber або смс із посиланням на квитанцію. Навіть якщо ви не є клієнтом Sense Bank, повідомлення все одно буде надіслане вам.

    Як отримати квитанцію?

    1. Перейдіть за посиланням, яке буде у повідомленні.
    2. Квитанція відкриється у браузері вашого мобільного пристрою.
    3. Ви зможете завантажити її у форматі PDF для збереження чи друку.

    Чому це важливо? 

    Квитанція — це зручний спосіб підтвердити оплату та дізнатися, куди саме були направлені ваші гроші. У квитанції буде вказано реквізити продавця, який отримав кошти за товар.

    Ми завжди працюємо над тим, щоб ваші покупки були зручними та прозорими.

    Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".

    Корисні статті

    Що таке MasterCard PayPass/Visa payWave? 

    Додати картку в Apple Pay на iPhone через Sense SuperApp 

    Додати картку в Google Pay за допомогою Sense SuperApp 

    квитанції за покупку в eva

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити