ФОП/ЮО. Виконати аварійне відновлення ключа з eToken в Sense Business Online
У цій статті:
Завдання
Виконати аварійне відновлення ключа з eToken в Sense Business Online. Оформити запит на формування відкритого ключа.
Умова
- Аварійне відновлення ключів необхідне у випадку, якщо:
- втрачені/пошкоджені/скомпрометовані секретні ключі (сертифікати);
- пароль до секретного ключа втрачено або забутий. - У період дії аварійного пароля доступ до клієнт-банку обмежений.
- Щоб розпочати процедуру відновлення секретного ключа, зателефонуйте до контакт-центру.
- При проходженні процедури аварійного відновлення власнику ключа, який не являється розпорядником рахунку, та який раніше не надавав документи до банку або в наданих раніше документах відбулись зміни, обов'язково разом з сертифікатом до відділення надає актуальні завірені копії паспорта та РНОКПП (ІПН). На копіях на кожному розвороті паспорта/лицьовій та зворотній стороні id–картки та РНОКПП (ІПН) зазначається "Згідно з оригіналом, ПІБ, дата та підпис". При відсутності РНОКПП (ІПН) потрібна копія сторінки з відміткою про цю інформацію.
Рішення
- Приєднайте USB-токен до персонального комп'ютера та запустіть "Агент підпису".
- Зайдіть на сторінку клієнт-банку та оберіть "Аварійне відновлення ключів".

3. У новому вікні заповніть поля:
- логін (логін з літерою);
- пароль на вхід до системи;
- аварійний пароль, що був призначений під час дзвінка у контакт-центр.
Після заповнення натисніть "Далі".

4. Для формування нового секретного ключа заповніть заявку. Поля відмічені "*" обов’язкові до заповнення:
тип сертифіката | оберіть УЕП |
тип користувача | Для ЮО: виберіть "Юридична особа". |
Повне найменування власника сертифіката | прописується автоматично |
Прізвище | прописується автоматично |
Ім'я та по батькові | прописується автоматично |
Місто | вкажіть місто |
Область | вкажіть область |
Адреса | Прописується автоматично. Якщо адреса неправильна, то перед генерацією ключа зверніться до дистанційної підтримки для виправлення. |
Найменування організації | прописується автоматично |
Підрозділ організації | необов'язково |
Посада | вкажіть посаду, на кого оформлюється сертифікат, відповідно до установчих документів або наказу/контракту (заповнюється для ЮО) |
ЄДРПОУ | Для ЮО: вкажіть код ЄДРПОУ підприємства. Якщо код ЄДРПОУ не присвоєний, то вкажіть податковий номер платника податків, що обліковується контролюючими органами. Для ФОП: вкажіть РНОКПП ФОП. |
ІПН | Для ЮО: вкажіть РНОКПП фізичної особи (на кого оформлюється сертифікат). Для ФОП: вкажіть РНОКПП ФОП, а не фізичної особи. Якщо немає РНОКПП через релігійні переконання, то замість РНОКПП (ІПН) вкажіть серію та номер паспорта на латиниці, використовуючи транслітерацію (без пробілу). Наприклад, якщо в українському паспорті вказано СН — вкажіть SN, якщо СР — SR та ін. |
Телефон | вкажіть телефон (необов'язково) |
вкажіть е-mail (необов'язково) |
|
Ключова фраза блокування сертифіката | вкажіть фразу, яку будете використовувати для блокування сертифіката |
Додаткові дані про підписувача | необов'язково |


5. Придумайте пароль до секретного ключа, введіть його в поле "Пароль до секретного ключа" і продублюйте. Оберіть тип пристрою: e.ключ Aladdin eToken (PKСS#11, носій).

6. Натисніть "Готово".

7. Натисніть "Так". Зверніть увагу, що вікно дозволу на взаємодію може бути приховано за браузером, але при цьому кнопка "Готово" буде активна.

8. Далі з'явиться повідомлення про те, що ваш запит направлений на обробку. Натисніть "Ок", роздрукуйте запит і надайте його в банк.

9. Роздрукуйте, заповніть сертифікат та віднесіть в обслуговуюче відділення не пізніше 10 календарних днів або дистанційно передайте запит на формування удосконаленого сертифіката відкритого ключа.
Повідомте менеджеру свій актуальний мобільний номер телефону, якщо бажаєте отримати смс про активацію сертифіката. Після обробки сертифіката, виконайте вхід у програму Sense Business Online з eToken.
Корисні статті
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?