фОП/ЮО. Завантажити документи та відправити в банк через модуль Документообіг у Sense Business Online
У цій статті:
Завдання
Завантажити документи та відправити в банк через модуль Документообіг у Sense Business Online.
Умова
- Об'єм вкладених файлів/файлу не може перевищувати 50 Мб.
Рішення
- Перейдіть у меню "Документообіг" та натисніть "Завантажити документи".
- Заповніть всі обов'язкові поля.

де
Компанія | оберіть клієнта із запропонованого списку |
Категорія | оберіть категорію документа сховища: "Активи" чи "Пасиви" |
Продукт | виберіть зі списку продукт, до якого належить документ. При виборі категорії "Активи" поле "Продукт" є обов'язковим для заповнення |
Підпродукт | виберіть зі списку, наприклад "Торговий еквайринг" або інший. Підпродукт є обов'язковим для заповнення |
Тип документа | виберіть зі списку |
Атрибути документу | Заповнюємо всі запропоновані системою атрибути до обраного типу документа |
Додати файл |
виберіть файл для завантаження — натисніть кнопку "Додати файл", вкажіть шлях до файлу. щоб завантажити ще один файл, повторно натисніть кнопку "Додати файл", вкажіть шлях до файлу. |
3. Виконайте підпис документа.
4. Документи завантажені і відправлені в банк. Перевірте факт відправки і відстежуйте статус обробки банком документів.
Корисні статті
Переглянути завантажені документи через модуль Документообіг
Завантажити документи для проходження повторної ідентифікації через Sense Business Online
Завантажити документи для відкриття додаткового рахунку через Sense Business Online