Переказати кошти за номером телефону в Sense SuperApp

Завдання

Переказати кошти за номером телефону на картку Sense Bank у цифровому банку Sense SuperApp. Переказати гроші за технологією Visa Alias у цифровому банку Sense SuperApp. 

Умова

  • Переказ можливий:
    ▪ за номером телефону українського та зарубіжного мобільного оператора, якщо картка отримувача у банку підв'язана для зарахування саме за цим номером;
    ▪ для карток у валюті гривня в межах лімітів цифрового банку.
  • Технологія Visa Alias використовується, якщо номер телефону одержувача належить не клієнту Sense Bank. Якщо вказуєте номер клієнта Sense Bank — переказ відбудеться за номером телефону.
  • Комісія за переказ Visa Alias розраховується у момент проведення операції і становить:
    ▪ за карткою Сaméléon — без комісії;
    ▪ за всіма іншими картками — 1% від суми переказу + 5,00 грн.
    Також можливе списання додаткової комісії за тарифами картки, як за послугу "Переказ з картки на картку" (розрахунок та списання відбувається після того, як сума спишеться з рахунку).
  • Комісія за переказ за номером телефону клієнту банку розраховується за тарифами картки.
  • Строки зарахування подивіться у статті "Які строки зарахування платежів в цифровому банку Sense SuperApp?".

Рішення

Для переказу коштів у цифровому банку Sense SuperApp:

  1. На робочому столі натисніть "Переказ/Платіж".
  2. Натисніть на поле для вводу даних.
  3. Введіть номер телефону вручну або оберіть зі списку контактів, ввівши ім'я в поле пошуку, або вставте скопійований номер телефону.
  4. Натисніть на:
     ▪ контакт  якщо вказано номер клієнта банку;

     "Створити переказ"  якщо вказано номер не клієнта банку. 
  5. За необхідності, змініть параметр переказу на номер телефону (автоматично підтягуються параметри, за якими ви вже переказували кошти цій людині).
  6. Виберіть картку для переказу (за необхідності), вкажіть суму переказу (для переказу не клієнту банку від 30 000 грн додатково вкажіть прізвище, ім'я та по батькові одержувача) та натисніть "Переказати".
  7. Якщо потрібно, введіть код з смс або підтвердіть платіж Face ID.
  8. Переказ виконано. Якщо був переказ:
    клієнту банку — автоматично створюється чат з отримувачем. Можете почати листування, зручно виконувати фінансові "Перекази" та "Запити" коштів.

     не клієнту банку — можете подивитись в який банк надіслано кошти, відредагувати їм'я отримувача, щоб не загубити його в переліку чатів та зробити повторний переказ, натиснувши "Новий переказ".
  9. За необхідності, сформуйте квитанцію.

Бажаєте зробити цифровий банк Sense SuperApp кращим? Приєднуйтеся до спеціального Telegram чату активних користувачів застосунку, де ви можете поспілкуватися з іншими клієнтами та багатьма співробітниками банку.

Корисні статті

Налаштувати чат у месенджері цифрового банку Sense SuperApp

Написати в месенджері клієнту банку в Sense SuperApp

Які правила та умови користування месенджером в Sense SuperApp?

Підв'язати або змінити картку для переказів за номером телефону (в т.ч. для Visa Alias) в Sense SuperApp

Подивитись картку для отримання коштів під час переказу за номером телефону (в т.ч. Visa Alias) в Sense SuperApp

Відключити зарахування переказів за номером телефону (в т.ч. Visa Alias) в Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
21 з 24 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.