Як оновити дані або пройти повторну ідентифікацію, якщо недоступно в Sense SuperApp
У цій статті:
Запитання
Як оновити документи в банку? Чому я бачу повідомлення про необхідність оновлення даних?
Умова
У разі звернення до відділення візьміть з собою документ, що посвідчує особу, та РНОКПП (за наявності).
Відповідь
Якщо у застосунку з’явилося повідомлення про необхідність оновити дані — це означає, що наближається або вже минув строк повторної ідентифікації, або закінчується термін дії документа, який посвідчує вашу особу. Це може бути паспорт, посвідка на проживання, свідоцтво про народження, або ситуація, коли за віком потрібно вклеїти фото в паперовий паспорт.
Це вимога законодавства — зокрема, Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення” та Постанови НБУ №65 (додаток 1);
Якщо це повідомлення не можна прибрати вручну?
Повідомлення зникне автоматично на наступний день після того, як ви оновите інформацію в банку одним зі способів. Залежно від того, чи відбулися зміни у ваших документах, наприклад, новий паспорт, зміна прописки, оновлене фото, зверніться до одного з каналів.
Дані не змінилися, зверніться до:
- контакт-центру за номером 0800 50 20 50;
- відеочату в Sense SuperApp;
- відділення банку.
Дані змінилися, зверніться до:
- відеочату в Sense SuperApp, якщо маєте Дію з ID-карткою або закордонним паспортом, і ці дані вже оновлені в Дії;
- відділення банку.
Якщо ви належите до категорій нижче, дивіться доступні канали для оновлення даних саме для цієї категорії.
Якщо в застосунку Дія немає ані закордонного паспорта, ані ID-картки та були зміни у ваших документах, але є біометричне водійське посвідчення
Для оновлення даних зверніться до одного з каналів:
- зафіксуйте запит через контакт-центр за номером 0800 50 20 50 або скористайтесь відеочатом в Sense SuperApp;
- відвідайте відділення банку.
Якщо ви належите до публічних (політично значущих) осіб або є нерезидентом чи резидентом без РНОКПП
Для оновлення даних зверніться до відділення банку.
Якщо ви маєте ознаки зв'язку з США
Для оновлення даних зверніться в банк одним зі способів, залежно від того, чи відбулися зміни у ваших документах (наприклад, новий паспорт, зміна прописки, оновлене фото) та наявності Дія. Підпис:
- якщо змін у документах немає та ви маєте Дія.Підпис — оновити дані можна через контакт-центр за номером 0800 50 20 50, відеочат в Sense SuperApp або у відділенні банку;
- якщо є зміни в документах і ви маєте Дія.Підпис — пройдіть повторну ідентифікацію через відеочат в Sense SuperApp або у відділенні банку;
- якщо Дія.Підпису немає — зверніться до відділення банку.
Якщо маєте зв'язки з РФ, то:
Для оновлення даних зверніться в банк одним зі способів:
- якщо паспорт РФ або посвідка на проживання прострочені, рекомендуємо оновити документи та звернутися до відділення банку;
- якщо документи дійсні:
- без змін — зверніться до контакт-центру за номером 0800 50 20 50, відеочату в Sense SuperApp або у відділенні банку;
- за наявності змін — зверніться до відділення або відеочату в Sense SuperApp.
Якщо прописка в АР Крим або м. Севастополь
Для оновлення даних зверніться в банк одним зі способів, залежно від наявності довідки внутрішньо-переміщеної особи (ВПО).
Довідка ВПО оформлена, зверніться до:
- контакт-центру за номером 0800 50 20 50;
- відеочату в Sense SuperApp;
- відділення банку.
Довідка ВПО відсутня, зверніться до відділення банку.
Корисні статті
Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank?
Графік роботи та адреси відділень Sense Bank
Відповіді на найпоширеніші запитання про актуалізацію анкетних даних