Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку з оновленням даних в Sense SuperApp
У цій статті:
Завдання
Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку з оновленням ідентифікаційних даних в цифровому банку Sense SuperApp.
Умова
- Актуально для ситуацій, коли підходить або прострочений строк повторної ідентифікації в банку та потрібно актуалізувати ідентифікаційні дані (виконується згідно з Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення").
- Перегляньте, в яких випадках недоступно оновити дані в Sense SuperApp у статті "Як оновити документи в банку через Sense SuperApp?".
- Для швидкого проходження процесу оновлення даних спочатку встановіть застосунок Дія та активуйте Дія.Підпис.
Рішення
Переглядаєте статтю зі смартфона? Перейдіть за посиланням, а потім слідуйте підказкам статті, починаючи з п. 2. Або ознайомтеся з повною інструкцією з використання сервісу:
- Після входу в цифровий банк відкривається повідомлення про необхідність оновити персональні дані, натисніть "Почати актуалізацію даних".
-
Якщо:
- відкрито анкету — перевірте свої паспортні дані в анкеті та продовжуйте скориставшись інструкцією "Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку без оновлення даних в Sense SuperApp".
-
Sense SuperApp пропонує пройти подальшу ідентифікацію за допомогою застосунку Дія — натисніть "Актуалізувати дані через Дію".
-
Оберіть документ для ідентифікації та натисніть "Продовжити". Для актуалізації документів через Дію у вас має бути ID-картка або закордонний паспорт в Дії.
-
Пройдіть подальшу ідентифікацію за допомогою застосунку Дія:
- у вас відсутній застосунок Дія — встановіть його на мобільний пристрій, для цього натисніть "Перейти в Appstore"/"Google Play";
- застосунок Дія встановлено — переходьте до п. 5 даної інструкції.
-
Після автоматичного переходу в Дію натисніть "Надіслати через Дію" та дозвольте надання документів в банк. Отримання даних від Дії та підписання анкети має бути виконане в один календарний день. Якщо документи в Дії не знайдені, зверніться до відділення банку.
Після передачі документів ви автоматично повернетесь до Sense SuperApp. -
Зробіть селфі, керуючись підказками. Для цього натисніть "Пройти верифікацію".
-
Селфі прийнято. Натисніть "Готово".
-
Перевірте оновлені паспортні дані в анкеті та натисніть "Підтвердити".
Якщо ви публічна особа або маєте ознаки зв'язку з США чи з рф/рб — зверніться до відділення для оновлення документів. - Перевірте та заповніть особисті дані.
-
Якщо ви є податковим резидентом іншої країни, окрім України/США — поставте позначку у відповідному чекбоксі та вкажіть країну резидентності й податковий код.
У разі відсутності податкового коду вкажіть причину у відповідному полі. -
Ознайомтеся зі згодою на обробку даних, поставте позначки в чекбоксах про підтвердження та натисніть "Підтвердити".
-
Очікуйте обробку даних.
-
Поставте підпис на екрані телефону та натисніть "Підписати".
-
Дані оновлено та повторна ідентифікація пройдена.
Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".
Корисні статті
У яких населених пунктах є відділення Sense Bank?
Перший вхід (реєстрація) в Sense SuperApp
Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp
Оновити документи в банку за допомогою Sense SuperApp
Які послуги доступні за закордонним паспортом громадянина України?