Оформити розстрочку на покупку в Sense SuperApp

Завдання

Оформити розстрочку на покупку в цифровому банку Sense SuperApp.

Умова

  • Покупка обов'язково має відповідати умовам розстрочки, які описані в статті "Для яких карток доступна розстрочка? Які є види розстрочок на покупку з кредитної картки?". Якщо розстрочка не оформиться — прийде PUSH з відмовою або пропозицією на нову суму.
  • Якщо в момент проведення операції на картці були ваші власні кошти, то оформити розстрочку через цифровий банк зможете тоді, коли кошти будуть списані з рахунка (орієнтовно через 2-3 робочих дні).
  • Пропозиція на оформлення розстрочки на покупку діє 14 днів після покупки.

Рішення

Для оформлення розстрочки на покупку в Sense SuperApp ознайомтесь з відеоінструкцією або дотримуйтесь текстових підказок нижче.

Переглядаєте статтю зі смартфону? Перейдіть за посиланням, а потім слідуйте підказкам статті, починаючи з п. 2. Або ознайомтеся з повною інструкцією по використанню сервісу.
  1. Для оформлення розстрочки на покупку скористайтесь одним із способів:
    натасніть на PUSH-повідомлення з пропозицією;
     у розділі "Продукти" через кнопку "Оформити розстрочку";
    через вкладку "Розстрочка" на кредитній картці;
    через ярлик "Історія" на робочому столі — свайпніть вліво на потрібній покупці та натисніть кнопку "Розстрочка";
     або натисніть "Перевести у розстрочку" на потрібній покупці в історіїї операцій кредитнї картки. 
  2. Ознайомтеся з умовами. Вкажіть кількість місяців розстрочки та натисніть кнопку "Продовжити".
  3. Введіть код з смс для підтвердження оформлення розстрочки. Натисніть "ОК".
  4. Заявка на розстрочку підтверджена. Натисніть "Готово".

Після оформлення покупки у розстрочку, для неї буде відображатися статус "Розстрочка оформлена". Деталі дивіться у статті "Подивитися статус розстрочки в Sense SuperApp".

Корисні статті

Як і куди приходить повідомлення з пропозицією оформити розстрочку на покупку?

Переглянути інформацію по розстрочці в Sense SuperApp

Погасити розстрочку достроково (частково/повністю) в Sense SuperApp

Провів одну операцію, а надійшло два повідомлення для оформлення розстрочки з різними сумами. Чому?

Чи була ця стаття корисною?
129 з 170 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.