Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • КАРТКИ
    • КОРИСТУВАННЯ КАРТКОЮ

    Contact Us

    Заповнити анкету на підвищення кредитного ліміту на картці

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Як перевипустити картку та замовити доставку пластику за кордон?
    • На яких тарифах буде обслуговуватися зарплатна картка після звільнення?
    • Картка "АТБ". Що це?
    • Що таке ПІН картки? Для чого він?
    • Що робити, якщо загубив картку або її вкрали?
    • Як замовити доставку пластикової картки?
    • Операція за карткою відхилена. Що робити?
    • Чи можна оплатити покупку частково карткою, а частково готівкою або іншою карткою?
    • Я оформив віртуальну зарплатну картку. Що далі?
    • Які тарифи на перекази з карток банку?
    • Чому не списалась плата за проїзд в Києві? Чому плата за проїзд в Києві списалась двічі?
    • Ліміт на безкоштовні перекази з картки Zero limited та Zero Limited + на картки інших банків
    • За яким курсом розраховується еквівалент доступної суми для видачі валюти в касі банку?
    • Як витрачати бонуси за програмою "Запроси друга"?
    • Які умови послуги "Зарплата раніше"?
    • Чому виникла прострочена заборгованість за арештованим рахунком, якщо платіж внесений вчасно?
    • Приклади розрахунків погашення платежів за реструктуризацією боргу з кредитної картки через розстрочку
    • Заповнити анкету на підвищення кредитного ліміту на картці
    • Які канали поповнення кредитної або дебетової картки?
    • Коли ж прийде зарплата?
    • Як простіше за все дізнаватися інформацію за моєю карткою? Де можна отримати інформацію?
    • Лайфхаки зняття готівки за кордоном. Як уникнути зайвих комісій?
    • Чому закрили картку без мого відома?
    • Що таке МСС-код? Який MCC-код у конкретного магазину, сервісу?
    • Як проводиться операція під час оплати карткою в іншій валюті?
    • Я опинився за кордоном. Що я маю знати про користування картками банку?
    • Які обмеження на зняття готівки, перекази та покупки з карток на період воєнного стану?
    • Що таке "комісія за неактивний картковий рахунок"? Як вона списується?
    • Які карткові операції віднесені до готівкових/безготівкових?
    • Як безпечно розраховуватися карткою в Інтернеті?
    • Чому покупка карткою списалась в мінус?
    • Коли можна отримати перевипущену картку?
    • Коли буде розблокована карта після погашення простроченої заборгованості?
    • Коли надсилається повідомлення з сумою мінімального платежу/для пільгового періоду і що там зазначено?
    • Що таке DCC?
    • Коли я отримаю винагороду за програмою "Запроси друга"?
    • Я переказав кошти шахраям. Що робити?
    • Які умови користування Business & Family Lounge від Укрзалізниці для карток МПС Visa?
    • Для яких карток Visa від Sense Bank є консьєрж?
    • На що здатен Сaméléon без кредитного ліміту?
    • Чому мати картку RED не тільки стильно, а й вигідно?
    • Як використовувати Пакети послуг на повну?
    • Як використовувати картку Сaméléon на максимум?
    • Я отримав дебетову картку. Що далі?
    • Підключити послугу Консьєрж-сервіс від Visa
    • Поповнити картку через термінал EasyPay
    • Що таке картка "Все просто"?
    • Що таке смс-інформування?
    • Можна отримати картку за довіреністю?
    • Як поповнити заблоковану картку?
    • Поповнити кредитну картку або погасити кредит через "Sense-Погашення"
    • Погасити кредит, поповнити картку, депозит, поточний рахунок у відділенні "Укрпошти"
    • Поповнити картку у відділенні іншого банку
    • Що таке "страхування подорожуючих Visa Travel"?
    • Які ліміти на Р2Р-поповнення передбачено на стороні МПС?
    • Як відключити перевірку коду захисту CVV?
    • У чому різниця між віртуальною та пластиковою карткою?
    • Як отримати кошти, якщо вони надійшли на закритий картковий рахунок?
    • Що таке "додаткова картка"? Які її особливості?
    • Що таке Tax Free? Чи є послуга за картками Sense Bank?
    • Скільки днів може бути заблокована сума покупки або зняття за карткою?
    • Коли зміниться тариф за моєю дебетною, зарплатною або пенсійною карткою?
    • Де можна оформити неіменну дебетову або кредитну картку?
    • Скільки зберігається перевипущена картка?
    • Я отримав свою картку. Що робити далі?
    • Я не здійснював операцій з карткою, але гроші списали
    • Як змінити ПІН картки?
    • Що робити, якщо закінчується строк дії картки?
    • Як змінити тариф за моєю дебетною, зарплатною або кредитною карткою?
    • Як перевипустити картку?
    • Як поповнити анульовану картку?
    • Що таке LOOKUPCODE і де його дивитися?
    • Не надійшло смс або Viber з кодом підтвердження операції в інтернеті
    • Неуспішна операція карткою
    • Чому мою картку заблоковано?
    • Чи можна карткою Sense Bank розраховуватися за кордоном?
    • Як подивитися курс конвертації для МПС Visa?
    • Як подивитися курс конвертації для МПС Mastercard?
    • Чому на чеку вказані чотири цифри картки, якої в мене немає?
    • Що таке чіпова картка? Навіщо потрібен чіп на картці?
    • Що таке MasterCard PayPass/Visa payWave?
    • Поповнити картку через термінал city24
    • Я знайшов картку вашого клієнта, що з нею робити?
    • Які ліміти для карток існують?
    • Як зняти гроші з карткового рахунку Sense Bank у відділенні Sense Bank, якщо немає картки з собою?
    • Які вимоги до кодового слова?
    • Як зняти гроші з картки Sense Bank у відділенні Sense Bank?
    • Які послуги від МПС Visa є за картками Sense Bank?
    • Що таке чат-бот Visa?
    • Забув ПІН картки
    • Що таке 3D-Secure? Як підключити 3D-Secure?
    • Чому термінал не запитує введення ПІН під час розрахунку карткою?
    • Гроші/товар не віддали, але сума з картки списалася, що робити?
    • Як закрити рахунок у банку?
    • Коли оброблять запит на закриття картки?
    • Як змінити номер мобільного телефону, якщо картка віртуальна або якщо немає оформленої активної картки?
    • Яка комісія за перегляд балансу картки через банкомат?
    • Як дізнатися доступну суму на картці?
    • Як анулювати картку?
    • Функція Click to Pay. Що це?
    • Новий формат БІН карток: перехід на 8 знаків
    • Квитанції за покупку в EVA: просто, зручно, прозоро

    Заповнити анкету на підвищення кредитного ліміту на картці


    У цій статті:

    Завдання Умова Рішення Корисні статті

    Завдання

    Заповнити анкету на підвищення кредитного ліміту за кредитною карткою. Заповнити анкету на збільшення кредитного ліміту.

    Умова

    • Анкета надходить за ініціативою банку у вигляді повідомлення Viber/push/смс.
    • За наявності пропозиції, знайти анкету також можете за допомогою функції пошуку в Sense SuperApp. Покрокова інструкція у статті "Пошук у Sense SuperApp: швидкий доступ до потрібних функцій".

    Рішення

    Переваги заповнення анкети:

    • велика ймовірність підвищення кредитного ліміту;
    • можливість у майбутньому отримувати додаткові пропозиції в застосунку Sense SuperApp;
    • можливість розширити фінансові можливості та сформувати резерв коштів, що завжди під рукою.

    Покрокова інструкція заповнення анкети:

    Блок "Про себе"

    1.PNG

    Номер телефону — вкажіть номер, що використовується для входу в цифровий банк Sense SuperApp або який був вказаний як основний під час оформлення продуктів банку.

    Вкажи сімейний стан — оберіть з випадаючого списку. Можливі варіанти:
    - Вдівець/вдова;
    - Громадянський шлюб;
    - Ніколи у шлюбі не перебував (ла);
    - Одружений/одружена;
    - Повторний шлюб;
    - Розлучений/розлучена.

    Дата народження — зафіксуйте свою дату народження.
     

    Блок "Місце проживання"

    2.PNG

    Місто, район, область — введіть назву населеного пункту та оберіть зі списку, звертаючи увагу на область та район;
    Вулиця — введіть назву та оберіть тип вулиці. Якщо вулиці немає (село, військове містечко, АЕС) — замість вулиці вкажіть назву населеного пункту, наприклад, "Житомир". Якщо нещодавно змінювалась назва і не знаходить, спробуйте ввести попередню назву;
    Будинок — вкажіть номер будинку. Якщо номера будинку немає — зафіксуйте "п/б 1";
    Корпус та Квартира — вкажіть номер корпусу (за наявності) та номер квартири.
     

    Блок "Моя робота"

    3.PNG

    Тип працевлаштування — оберіть з випадаючого списку.

    Місто, район, область — введіть назву населеного пункту та оберіть зі списку, звертаючи увагу на область та район.

    Місце роботи — вкажіть назву організації, якщо організація підтягнулась — оберіть зі списку. Якщо ні — вкажіть вручну.

    Сфера діяльності організації та Посада — оберіть з випадаючого списку найбільш підходящий варіант.

    Сума основного доходу — вкажіть офіційний дохід з місця роботи чистими на руки.

    Сума додаткового доходу —  складіть та внесіть повну суму інших надходжень (неофіційний дохід, оренда, допомога родичів, інші варіанти).

    Трудовий стаж на останньому місці роботи — вкажіть термін: окремо роки та місяці.

    Загальний трудовий стаж — вкажіть офіційний трудовий стаж, окремо роки та місяці.
     

    Блок "Моя контактна особа"

    4.PNG

    Вкажіть ПІБ та номер мобільного телефону контактної особи: чоловіка/дружини, матері/батька, родича, колеги. Вводити номер починайте з +380.
     

    Блок "Фіналізація анкети"

    5.PNG

    Проставте галочку, що ви даєте згоду на передачу даних та натисніть кнопку "Надіслати інформацію".

    Як скоро я дізнаюсь рішення?

    Якщо рішення позитиве, то пропозиція одразу зʼявиться в мобільному застосунку.

    Корисні статті

    Як користуватися кредитною карткою?

    анкета на збільшення ліміту по кк

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити