ФОП/ЮО. Виконати аварійне відновлення ключа в Sense Business Online
2
У цій статті:
Завдання
Виконати аварійне відновлення ключа УЕП в Sense Business Online. Оформити запит на формування відкритого ключа.
Умова
- Аварійне відновлення ключів необхідне у випадку, якщо:
- втрачені/пошкоджені/скомпрометовані секретні ключі (сертифікати);
- вже закінчився термін дії ключа;
- пароль до секретного ключа втрачено або забутий.
- У період дії аварійного пароля доступ до клієнт-банку обмежений.
- Щоб розпочати процедуру відновлення секретного ключа, зателефонуйте до контакт-центру.
- Для перевірки правильності інформації, зазначеної в заявці на формування нового секретного ключа, наполегливо рекомендуємо пройти процедуру аварійного відновлення у форматі телефонного дзвінка зі спеціалістом контакт-центру.
- Навіть за наявності незначних розбіжностей сертифікат для активації ключа не буде прийнято банком до опрацювання.
- Власник ключа, який не є розпорядником рахунку та раніше не надавав документи до банку або у наданих раніше документах відбулися зміни, обов’язково має надати до банку актуальні копії паспорта та РНОКПП (ІПН).
У разі відсутності РНОКПП (ІПН) необхідно надати копію сторінки паспорта з відповідною відміткою.
При дистанційній передачі сертифіката: документи слід надіслати в тому ж листі, що й підписаний сертифікат. Копії паспорта та РНОКПП (ІПН) мають бути завірені КЕП, Дія.Підпис або УЕП з кваліфікованим сертифікатом власника сертифіката.
При передачі сертифіката до відділення: разом із сертифікатом необхідно надати завірені копії документів. На кожному розвороті паспорта / лицьовій та зворотній стороні ID-картки, а також на копії РНОКПП (ІПН) слід зазначити: "Згідно з оригіналом", ПІБ, дата та підпис.
Рішення
Перегляньте відеоінструкцію або дотримуйтесь текстових підказок нижче
:
- Створіть на комп'ютері нову папку для збереження нового ключа та сертифіката або очистіть стару папку від попередніх файлів.
- Зайдіть на сторінку клієнт-банку та оберіть "Аварійне відновлення ключів".

3. У новому вікні заповніть поля:
- логін (логін з літерою);
- пароль на вхід до системи;
- аварійний пароль, що був призначений під час дзвінка у контакт-центр.
Після заповнення натисніть "Далі".

4. Для формування нового секретного ключа заповніть заявку. Вкажіть:
| тип сертифіката | оберіть УЕП |
| тип користувача | Для ЮО: - виберіть "Юридична особа". Для ФОП: - виберіть "ФОП". Для адвокатів, нотаріусів, самозайнятих: - виберіть "ФО". |
| Повне найменування власника сертифіката | прописується автоматично |
| Прізвище | прописується автоматично |
| Ім'я та по батькові | прописується автоматично |
| Місто | вкажіть місто |
| Область | вкажіть область |
| Адреса | Прописується автоматично. Якщо адреса неправильна, то перед генерацією ключа зверніться до дистанційної підтримки для виправлення. |
| Найменування організації | прописується автоматично |
| Підрозділ організації | необов'язково |
| Посада | вкажіть посаду, на кого оформлюється сертифікат, відповідно до установчих документів або наказу/контракту (заповнюється для ЮО) |
| ЄДРПОУ | Для ЮО: - вкажіть код ЄДРПОУ підприємства. Якщо код ЄДРПОУ не присвоєний, то вкажіть податковий номер платника податків, що обліковується контролюючими органами. Для ФОП: - вкажіть РНОКПП ФОП. |
| ІПН |
Для ЮО: Якщо немає РНОКПП через релігійні переконання, то замість РНОКПП (ІПН) вкажіть серію та номер паспорта на латиниці, використовуючи транслітерацію (без пробілу). Наприклад, якщо в українському паспорті вказано СН — вкажіть SN, якщо СР — SR та ін. |
| Телефон | вкажіть телефон (необов'язково) |
| вкажіть електрону пошту (необов'язково) | |
| Ключова фраза блокування сертифіката | вкажіть фразу, яку будете використовувати для блокування сертифіката |
| Додаткові дані про підписувача | необов'язково |


5. Придумайте та запам'ятайте новий пароль до секретного ключа, враховуючи вимоги.

6. Збережіть файл ключа у форматі Key-6.dat. Для цього натисніть “Зберегти як” і виберіть папку, яку ви до цього створили, згідно п.1 цієї інструкції. створили на робочому столі. Якщо файл потрапить у папку “Завантаження”, обов'язково перенесіть його в свою папку для ключів.
7. З'явиться повідомлення про те, що ваш запит направлений на обробку. Натисніть "ОК" для збереження сертифіката. Збережіть його на комп'ютер у ту ж папку, в яку зберегли новий ключ.
8. Передайте сертифікат до банку не пізніше 10 календарних днів.
Пріоритетною є дистанційна передача запиту на формування удосконаленого сертифіката.
У разі відсутності технічної можливості для дистанційної передачі — роздрукуйте, заповніть та віднесіть сертифікат в обслуговуюче відділення. Повідомте менеджеру свій актуальний мобільний номер телефону, на який бажаєте отримати смс про активацію сертифіката.
9. Після обробки сертифіката, виконайте вхід у програму — "Виконати вхід у Sense Business Online".
Корисні статті
Вимоги до заповнення сертифіката ключа
Помилка "Сертифікат не знайдено" при вході в Sense Business Online. Що робити?
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?