Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

    Contact Us

    Відповіді на найпоширеніші запитання про актуалізацію анкетних даних

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Без названия
    • Система екологічного та соціального менеджменту в Sense Bank
    • Що таке податкове резидентство? Які ознаки податкового резидентства?
    • Відповіді на найпоширеніші запитання про актуалізацію анкетних даних
    • Отримати довідку про суми виплачених доходів та утриманих податків в Електронному кабінеті ДПС
    • Отримати "Довідку про доходи", "Довідку ОК-5", "Довідку ОК-7" на порталі Дія
    • Отримати "Довідку ОК-5", "Довідку ОК-7" або "Пенсійну довідку" на порталі Пенсійного фонду України
    • Просканувати QR-код
    • Як проводяться платежі нерезидентів?
    • Керівництво Sense Bank. Яка організаційна структура банку?
    • Постанова про зняття арешту відправлена в банк, але арешт з рахунку не знято
    • Як та в які строки відбувається процедура зняття арешту з рахунку?
    • Хто належить до публічних осіб? Як визначити зв'язки із США або рф? Які ознаки наявності податкового резидентства інших країн?
    • Активувати Дія.Підпис в застосунку Дія
    • На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?
    • Що таке Power Banking?
    • Підписати документи через Дія.Підпис на комп’ютері
    • Підписати документи через Дія.Підпис на смартфоні
    • Кому заблоковано рахунки відповідно до Постанови НБУ від 24 лютого?
    • Воєнний стан. Як працює банк?
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками та кредитами були з 1 березня по 12 липня 2022 року?
    • Мій рахунок заблоковано через публічне обтяження ДРОРМ. Що робити?
    • Що за сповіщення надійшло від застосунку Дія про кредит в Sense Bank?
    • Види шахрайства та як не потрапити на вудку шахраїв?
    • Чи потрібно погашати заборгованість за кредитом або кредитною карткою в період воєнного стану? Чи будуть нараховані штрафи?
    • КЕП. Що це? Як його оформити?
    • Чому мій рахунок арештовано? Як зняти арешт?
    • Як відкрити рахунок в Sense Bank?
    • Чи можна в Sense Bank відкрити рахунок для добровільного декларування?
    • Чи можуть виконавчі служби знімати гроші з рахунків клієнта?
    • Як відправити письмовий запит в банк?
    • Які обмеження на операції з валютообміну діють у період воєнного стану?
    • Чи має банк ліцензію на видачу кредитів?
    • Що таке IBAN? Як дізнатися номер рахунку у форматі IBAN?
    • Авторизуватися через BankID на державних ресурсах
    • Що таке FATCA?
    • Встановити застосунок та зареєструватись у Дія
    • За якими рахунками або виплатами утримуються ПДФО та Військовий збір?
    • Хто такі резидент та нерезидент?
    • Включити або відключити повідомлення від банку в Viber
    • Що таке API банку? Як дізнатися API Sense Bank?
    • Що таке BIC код Sense Bank?
    • Куди звернутися з пропозицією про співпрацю з банком?
    • Як залишити скаргу і дізнатися рішення за нею?
    • Як обміняти валюту?
    • Які строки отримання і відправки платежів за реквізитами в гривні між банками?
    • Чи працює Sense Bank з дорогоцінними металами та колекційними монетами?
    • Що сталося з моїми рахунками, які були оформлені в Укрсоцбанку?
    • Замовити РНОКПП для дитини через Електронний кабінет платника податків
    • Поточний рахунок та банківська картка: в чому різниця?
    • Військовий збір: зміни в оподаткуванні від 1 грудня 2024 року

    Відповіді на найпоширеніші запитання про актуалізацію анкетних даних


    У цій статті:

    Запитання Відповідь Навіщо актуалізовувати дані? Де вказано, що потрібно актуалізовувати дані? Чи пов'язано оновлення даних в банку з Законом про мобілізацію? Як актуалізувати дані? Як актуалізовувати дані, якщо не встановлено застосунок Дія на телефон? Як актуалізувати дані, якщо в Дія відсутні паспортні дані? Я нещодавно заповнював анкету та вносив коректні дані, мені знову треба актуалізувати анкету? В яких випадках ще треба звертатись до відділення для актуалізації даних? Що буде, якщо я не пройду повторну ідентифікацію/не оновлю документи? Як зняти обмеження з рахунку, які накладено через протерміновану повторну ідентифікацію?

    Запитання

    Як пройти актуалізацію анкетних даних? Для чого актуалізовувати дані? Як актуалізувати дані, якщо немає Дія?

    Відповідь

    В цій статті зібрали для вас відповіді на найчастіші запитання з приводу актуалізації анкетних даних.

    Навіщо актуалізовувати дані? Де вказано, що потрібно актуалізовувати дані?

    Банк запитує актуалізацію даних, якщо підходить або прострочено строк повторної ідентифікації в банку. Виконується згідно з Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення").

    Інформація про необхідність оновлення та актуалізації даних вказана у п. 4.2.1. Договору про банківське обслуговування фізичних осіб. 

    Чи пов'язано оновлення даних в банку з Законом про мобілізацію?

    Ні, не пов'язано. Банк проводить актуалізацію згідно з Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення").

    Як актуалізувати дані?

    Потрібно перейти за посиланням, яке вказано у повідомленні та покроково пройти актуалізацію. В допомогу вам стаття: "Оновити документи в банку через Дію за допомогою Sense SuperApp".

    Як актуалізовувати дані, якщо не встановлено застосунок Дія на телефон?

    Для цього встановіть застосунок Дія та активуйте Дія.Підпис. Потім перейдіть за посиланням, яке вказано у повідомленні, та пройдіть актуалізацію за інструкцією у статті: "Оновити документи в банку через Дію за допомогою Sense SuperApp".

    Як актуалізувати дані, якщо в Дія відсутні паспортні дані?

    Якщо в Дія відсутні дані закордонного паспорта або ID-картки, то для актуалізації даних зверніться до відділення банку з оригіналом документа, що посвідчує особу, та РНОКПП (за наявності).

    Я нещодавно заповнював анкету та вносив коректні дані, мені знову треба актуалізувати анкету?

    Так. Ця необхідність викликана зміною нормативних вимог НБУ, а саме змінами до Постанови N°65.

    Під час повторного заповнення анкети уважно заповнюйте поле "Дохід", адже саме через нього вам потрібно повторно актуалізовувати дані. Наприклад, ви помилились і в анкеті вказали щомісячний дохід 15 гривень 00 копійок, а операції проводите на суму до 15 000 грн в місяць.

    В яких випадках ще треба звертатись до відділення для актуалізації даних?

    ▪ для нерезидентів;
    ▪ для резидентів без РНОКПП;
    ▪ для публічних осіб;
    ▪ для резидентів з ознакою зв'язку з США (FATCA);
    ▪ якщо прописка в АР Крим або м. Севастополь.
    У таких випадках треба звернутись до відділення банку з оригіналом документа, що посвідчує особу, та РНОКПП (за наявності).

    Що буде, якщо я не пройду повторну ідентифікацію/не оновлю документи?

    Дана вимога регламентована ЗУ "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".

    Також інформація про необхідність оновлення та актуалізації даних вказана у п. 4.2.1. Договору про банківське обслуговування фізичних осіб. 

    Ми впевнені, що ви, як свідомий громадянин України, виконаєте його. В іншому випадку, банк залишає за собою право не закривати рахунки, але може обмежити їх користування та обмежити надання вам банківських послуг.

    Як зняти обмеження з рахунку, які накладено через протерміновану повторну ідентифікацію?

    Оновіть дані та обмеження на рахунках будуть зняті протягом двох робочих днів. Якщо блокування не буде скасовано у встановлений строк, зверніться до нашого онлайн-чату в Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50.

     

     

    актуалізація даних оновлення даних протермінована повторна ідентифікація як актуалізувати дані

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити