Як оновити документи в банку через Sense SuperApp?
У цій статті:
Запитання
Як оновити документи в банку через Sense SuperApp? Коли недоступно оновити документи через Sense SuperApp? Які є обмеження для оновлення документів в банку через Дію? Які є обмеження для оновлення документів в банку через Sense SuperApp?
Відповідь
За допомогою Sense SuperApp ви можете дистанційно:
- оновити ваші дані в банку, зі змінами або без, користуючись інструкціями:
▪️ "Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку з оновленням даних в Sense SuperApp";
▪️ "Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку без оновлення даних у Sense SuperApp". - змінити ваші персональні дані в банку (паспортні дані, прізвище або ім'я, адресу реєстрації або проживання, електронну адресу тощо) через застосунок Дія, за умови, що ці дані вже оновлені в Дії. Ваша інструкція у статті "Оновити документи в банку через Дію за допомогою Sense SuperApp".
Недоступно оновити дані через Sense SuperApp:
- якщо в застосунку Дія немає ані закордонного паспорта, ані ID-картки. У такому випадку буде повідомлення, що запит містить відсутні в Дії документи;
- для нерезидентів;
- для резидентів без РНОКПП;
- для публічних осіб та резидентів з ознакою зв'язку з рф/рб або США (FATCA);
- якщо прописка в АР Крим або м. Севастополь.
У таких випадках зверніться до відділення банку з оригіналом документа, що посвідчує особу, та РНОКПП (за наявності).
Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".
Корисні статті
Оновити документи в банку через Дію за допомогою Sense SuperApp
Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку з оновленням даних в Sense SuperApp