Актуалізувати дані неактивному клієнту в Sense SuperApp
4
У цій статті:
Проблема
Не можу закрити вікно з надписом про оновлення документів, щоб користуватися Sense SuperApp. Не бачу робочий стіл Sense SuperApp через повідомлення про оновлення даних.
Умова
Перегляньте у яких випадках недоступно оновити дані через Sense SuperApp у статті — "Як оновити дані або пройти повторну ідентифікацію, якщо недоступно в Sense SuperApp".
Рішення
Якщо при кожному вході у застосунок Sense SuperApp ви бачите повідомлення про необхідність оновити документи та це вікно не можливо закрити, це означає, що ви відповідаєте критеріям неактивного клієнта.
З метою захисту неактивних клієнтів від дій шахраїв, банк здійснює процес верифікації, відповідно до вимог Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення".
Щоб надалі користуватись послугами банку в SenseSuperApp пройдіть актуалізацію даних за інструкцією у статті: "Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку з оновленням даних в Sense SuperApp".
Корисні статті
Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку з оновленням даних в Sense SuperApp
У яких населених пунктах є відділення Sense Bank?