Я не здійснював операцій з карткою, але гроші списали
У цій статті:
Проблема
Я не здійснював операцій з карткою, але гроші списали. За карткою сталося шахрайство, що робити?
Рішення
Якщо ви помітили, що відбулося списання з картки, але ви цю операцію не робили, наполегливо рекомендуємо обов'язково та якомога швидше виконати наступні дії:
- Заблокуйте картку в цифровому банку Sense SuperApp.
- Змініть пароль для цифрового банку Sense SuperApp.
- Проінформуйте банк про факт шахрайства, звернувшись в онлайн-чат в Sense SuperApp або зателефонувавши за номером 0800 50 20 50. Ми доступні 24/7 та готові допомогти.
- Зафіксуйте запит на сайті підрозділу по роботі з кіберзлочинністю Національної поліції України — https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або зверніться до найближчого відділення Національної поліції України з письмовою заявою.
- Протягом тижня надішліть на електронну адресу sos@sensebank.com.ua (вкажіть свій РНОКПП та фінансовий номер телефону) або надайте у відділення банку офіційні документи:
- виписку з Єдиного реєстру досудових розслідувань Національної поліції — для отримання виписки зверніться на гарячу лінію кіберполіції за номером телефону 0800 50 51 70, вони нададуть консультацію щодо статусу запиту та підкажуть відділення Національної поліції для отримання виписки або надішлють її на вашу електронну пошту;
- документ від мобільного оператора з підтвердженням дати і часу заміни сім-карти — надайте додатково, якщо шахраї перевипустили сім-картку та отримали доступ до мобільного номеру.
Тільки за підсумком усіх цих дій банк та Національна поліція зможуть почати розслідування за цим фактом.
Корисні статті
Види шахрайства та як не потрапити на вудку шахраїв?